Annandag Jul

Idag skulle vi till Vinterlandet, men så blev det INTE.
När vi väl var redo att gå så bestämde sig lille Theo att han ville inte och tyckte att vi skulle gå i morgon i stället.
 
Här är det en 4-åring som bestämmer. Nä, så farligt är det inte.

Jag o Maria bestämde oss att vi skulle gå ut en sväng.
Sagt och gjort. Vi gick ner till vad det nu hette, tog bussen till Turfnell Park och klart stängt, promenixade en bit och sen så vi satte oss på bussen och bestämde oss att åka till Kentish (?) Town men  hamnade i Camden.
Det var rätt skönt att komma dit man kände igen sig.
Bodde ju där innan.
Promenixade lite till och kom till Camden Lock och där satte vi oss och tog en Guinuess Black. Fortsatte vidare ner till Camden där vi tog 2 Guiness Black, i alla fall jag.

SHIT vilka folk där finns. Det är verkligen ett jävla tillhåll för pundarpack. Den ena ser värre ut än den andra och där finns dom som säljer och fjortisar som köper.
Jag älskar verkligen kolla på folk, men där får man verkligen tänka sig för.

Det var en trevlig kväll trots det inte blev något Vinterland idag, men imorgon ska vi dit. Till och med Theo var med på det.

På söndag ska vi till Leons jobb där jag ska klippa mig och sola=)

Natti natti..

Lägger upp lite foto senare

xoxoxox

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stämmer bra det Anneli!

Jag lekte datanörd och skulle lägga in inläggen i kategorier och vips poppade de inlägget upp där som gubben i lådan. Jag fick inte bort det. Sorry!

2008-12-27 @ 05:58:15
Postat av: Anneli

Skönt att det inte var jag som var förvrrad

2008-12-27 @ 09:52:40
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: coolbettan

Det är lungt, jag står för förvirringen, det är min vanliga titel.

2008-12-27 @ 10:13:07
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hahaha..va bra=)

2008-12-27 @ 12:49:59
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0