Boktips!

För Er som tycker om att läsa böcker så har jag bästa tipset!
Karin skriver så jädrans roligt. Man ligger och skrattar åt hennes böcker. Ett bra tips till Er som kanske behöver få en rolig stund under dagen.
Böcerna handlar om olika pensiärer som gör helt störda saker.
LÄS!!!!

Karin Brunk Holmkvist som skrivit:

Sirila Gentlemän sökes
Potensgivarna
Rapsbaggarna
Villa Bonita
Mintgrodornas återkomst

På tal om grodor.
När jag var liten så brukade jag och mina kompisar springa bort till bäcken för att fånga grodyngel. Klart man tog med dom hem, men sen då? Jag har minsann ALDRIG sett någon av dom där grodynglen bli grodor.
Kan det vara så att mina föräldrar va rädda att få hela gräsmattan full av grodor o friade dessa yngel när vi gått och lagt oss.
Ska ta och fråga dom gamle om den där saken! En sak vet jag iaf: Grodor är skitäckliga! Dock inte dom gröna godisgrodorna

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag minns att dom flesta dog, men nog fan vad ganska många som blev till grodor också.

2008-12-04 @ 15:16:39
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Inte ett minne av det.Är man senil som jag är,så minns man ju det som var förr iaf. Men grodorna har jag nog förträngt då

2008-12-04 @ 16:15:13
Postat av: GerdNööjd

JA DOM ÄR JÄTTEBRA HAR LÄST DOM UTAN DEN SISTA,MEN JAG STÅR PÅ TUR PÅ BIBLAN, HA DET BRA. KRAM

2008-12-04 @ 22:29:14
Postat av: Linn

Anneli, säg till din mamma att sluta skrika. Jag hör henne ända hit. ;)

2008-12-04 @ 23:13:35
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hahaha..hon råkade väl trycka fel=) Lr skulle hon bara va övertygande.. Min mamma skriker ALDRIG

2008-12-04 @ 23:15:37
Postat av: Linn

Hahaha.. Skojade ju =)

2008-12-05 @ 00:04:34
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag med.Jag pratade m henne o berättade att hon skrivit m stora bokstäver,men d visste hon itne ens oms

2008-12-05 @ 00:30:39
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0