Dagen idag

Vaknade med ett HÄRLIGT migrän anfall. Jag bara älskar dom dagarna. Det är ju bara fjärde gången på 1.5 v. SUCK!
Men jag har ju turen att dom går över när jag tagit en migrän tablett och sovit nån timme.

Annars har dagen varit bra.
Umgåtts med min kära, bästa vän Sara och hennes son och fosterdotter. Alltid lika trevligt, med det är ett högt tempo där hemma. Man är rätt trött när man kommer hem efter allt stoj och stim.

Har inget vettigt att skriva faktiskt.

Jo en sak, fan vad roligt det är när man kommer in här och ser hur många som varit inne och läst min blogg och kommenterat. Då blir man glad: So keep going, friends

Nu ska jag gå in och spela lite bingo och se om jag har samma tur som min vän. Hon vann precis 1200 kr.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Linus

det suger med migrän....:=(

2008-12-05 @ 08:18:24
URL: http://ln82.blogg.se/
Postat av: Anneli

Som fan...Men nu har jag nog en saftig till på g.Kanske jag kan lura d =)

2008-12-05 @ 10:56:33
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0