Dagen T

Idag ligger denna donnan nerbäddad. Skulle ju till min farmor, men så blir det nog inte nu.
Ont i kroppen, men får väl skylla mig själv när jag o Tess agerad "Rent hus" igår.

Min kära bästis har legat sjuk i influensa en tid och inte kunnat sköta om sitt hushåll, så vi tyckte att vi skulle hjälpa henne med att få i ordning igen. 
Sagt och gjort, men det får jag äta upp idag. Har inte ens kommit ur sängen.
Bryr mig väl inte så mycket att jag har ont, för det tillhör ju min vardag, men att ha lovat farmor i flera dagar, som hon verkligen ser fram emot, och sen måste jag avboka det. Sen har jag inte träffat henne på flera veckor.
Har jag massa tur så kanske kanske det förvinner lite senare.

Nu skulle jag vilja ha mina nakna kockar från Prison Break. Hallå!!! Kommer ni? Jag är hungrig!

Åh måste asa mig ut till postlåda och hämta tidningen och min post. That sucks! Killar, kan ni gå ut och fixa in posten? Alla behöver ju inte laga mat. En kan tex massera mig.

Så nice det hade varit om man kunde fantisera fram dom. Jag hade varit i himmelriket då.

Kommentarer
Postat av: ta det lungt

Snälla Li hur jäkla snäll (dum) får man vara

när man vet vad som händer en nästa dag....

man vill så mycket ..och man blir arg , när man inte klarar av så mycket som innan

jag säger bara jäkla sjukdom ,fan-fan

2008-12-11 @ 14:21:15
Postat av: Anneli

Ja,men det är samma som om jag skulle städa här hemma. Sen va d inte jag som dammsugade.



Jag håller med dig. Den är verkligen en rövsjukdom. Som vi klart skulle få =(

2008-12-11 @ 15:29:13
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: jag

Städar jag här hemma ,så får jag vila mig flera gånger,,så det tar sin tid innan man blir klar,,

men där är ingen som säger att jag behöver städa,,

här kommer ju ingen och hälsar på,så jag kan ju låta skiten växa,,,om jag skulle trivas med det neej

2008-12-11 @ 15:47:25
Postat av: Anneli

Samma här,m e man pedant så e man...

2008-12-12 @ 01:43:56
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0