Fredags myset

Så här såg det ut när jag hade fredagsmys:

Soffan med massa gosiga kuddar och min mysigaste filt ( som jag fick utav Sara) och självklart laptopen
Ser Ni min tomte i lampan? Är det jul så är det!



Här på bilden så ser Ni också ljusen (som jag fick utav Sara för jag städare hos henne), favvodrickan, en stackars clementine och massa peppakakor



Så här tyckte jag om min myskväll
  "Miffo Anneli in tha house"

Kan berätta en HEMSK sak:
Sara har lämnat mig. Vi har ALLTID fredagsmys, men jag blev sviken ikväll. Hon är otrogen. Hennes fredags date idag var en kille som heter Bingo. Hon åkte till honom för att hon kunde vinna pengar där. Nå ja, jag kan väl ha överseende med en gång.
Man brukar ju säga: En gång är ingen gång

Det blev ingen film som jag skrev i mitt förra inlägg. Än så länge i alla fall.
Jag har totalt fastnat i bloggvärlden!!!

Nu ska jag fortsätta

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hoppas du hade en mysig fredags kväll utan Sara.

2008-12-20 @ 12:04:03
URL: http://cicci.påwebben.se/
Postat av: Anneli

Cicci: Haha, ja det hade jag. Hoppas att du oxå hade en bra fredag

2008-12-20 @ 12:37:23
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: sassa

ååååh gos mys:9 snart sitter ja i den soffan

2008-12-22 @ 00:45:09
URL: http://metrobloggen.se/kian
Postat av: Anneli

Sassa: Ja tänka för att Ni gör det. Ska bli helt underbart att Ni kommer o jag får ha Er helt för mig själv=) HAPPY!!!

2008-12-22 @ 10:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0