Funderingar


Har ni tänkt på en sak? Att dom sk vännerna som man alltid umgåtts med, pratat med i telefon eller skickat meddelande med, när dom skaffar pojk/ flickvänner så är man inte lika rolig mer.

MEN skulle det strula sig, DÅ ska man stå där med öppna famnen som inget hänt, tycker dom.
Jag är en väldig snäll och omtänksam människar, som vill alla väl (dom som förtjänar det så klart ) , men ibland känner man sig utnyttjad. Att man bara passar när det passar den andra personen.
Man får ju acceptera att folk har ju ett liv och jobb att sköta, men det tar ju inte lång tid att höra av sig på sms.

Ska det verkligen vara såhär när man är vänner? NIX!!! .
Jaja, folk är som dom är, när dom inte blev som dom skulle. Men kom ihåg en sak: What comes around, goes around!
Jag som person är ingen elak människa och brukar inte ge igen eller bete mig likdant. Men man kan ju alltid låtsas hota.

Sen, kan jag påstå, att när jag varit ihop med någon, så har killen fått acceptera att jag umgåtts med mina vänner. Han har gärna fått vara med att umgås. Skulle man bo långt ifrån vännerna så är det kanske svårt att ses, men det finns ju andra sätt att hålla kontakten.

Sen vill jag bara säga att jag tänker INTE på någon speciellt person när jag skriver detta, utan folk över lag.

En annan sak är att man umgicks mer för ett par år sedan, innan dom flesta skaffade sig ett internet- och mobil dille.
Vill man kontakt så kan man ju göra det på det lättare sättet, med mobilen eller över internet. Säger dock inte att dessa två sakerna är dåliga., men det var bättre förr!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, visst är det så. Men ja, jag vet inte.. Det bara blir så. Man orkar liksom inte flänga runt, speciellt om man jobbar och har respektive, men även annars också. Synd att det blir så, men det bara blir det.

2008-12-05 @ 14:24:52
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Man behöver inte flänga runt. Har du flick/ pojkvän eftersom du försvarar dig lite =)

2008-12-05 @ 14:28:07
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Linus

När jag läste detta kom jag och tänka på en viss person...nämner inget namn! hmmm stämmer RÄTT så bra in på henne! Håller med dig, annelie!

2008-12-05 @ 19:57:06
URL: http://ln82.blogg.se/
Postat av: Linus

Ta bort e´et Anneli

2008-12-05 @ 19:57:55
URL: http://ln82.blogg.se/
Postat av: Anneli

Linus,jag håller med dig med den personen.Även om jag inte syftade just på henne,men när du väl säger d så e d så jävla sant.

Bra att du lärt dig nu att stava rätt t mitt namn =)

2008-12-06 @ 00:21:38
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0