God Jul !

Resan gick hur bra som helst. När vi satt på bussen och började närma oss centrala London, så tänkte jag  bara; Fy fasiken och bo här.
Jag tänker då aldrig flytta tillbaka igen. Dessa folkmängder, stressar som galna indianer.
Dom visar definitivt ingen hänsyn, dom bara far runder, mitt framför bilarna går dom and so on.

Theo blev toksaåglad.
Min syster lika så, klart.
Leon jobbade.

Lägenheten är verkligen jättemysig.
Betydligt bättre än den vi bodde i innan, i "the blue house" som Theo säger. Grejen är att det är inget blått hus, utan ytterdörren är blå.

Kvällen var det massa bus med Theo och sen vart det middag i "salongen".
Då var Leon också hemma.

Han hade aldrig haft så många kunder som han haft igår. Det hade gått från det han började 9:20 och han hade sin sista kund kl 20.
Han hade knappt tid att ens äta.
Fast sen fick han en jävla bra dricks.

En tråkigt sak: Jag är döende! Jag är så förkyld. Kallsvettas som en gnu. Nu är det ju inte riktigt så farligt, men jag har faktiskt inte varit "sjuk sjuk" på riktigt  länge. Man känner sig rätt rutten, men Maria har gjort toddy till mig och sen någon förkylnings grej som man blandar varmt, whiskey, honung, citron, kryddnejlikor och kanel.Hoppas innerligen att jag blir bättre för annars missar jag Winter Wonderland och DET VILL JAG ICKE!!!

Nä nu ska vi fixa frulle, sen får jag väl lägga mig i ett varmt bad.

Men från Mig Till Er Alla:

HA EN RIKTIGT GOD JUL!

Vi firar ju den i morgon.

xoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0