Kalas och kalas igen och lite info

Kan ger Er den infon att nu har jag 18.5 grad.
Efter att skickat ytterligare ett otrevligt meddelade till min hyresvärd så ringde han mig idag.
Han berättade att han fått ett trevligt meddelande från mig (han bara skrattade) och jag svarade att jag jag var förbannad och bad om ursäkt.
Han frågade hur värmen var nu och jag berättade att det var fortfarande 16 grader. Bla, bla, bla, bla och så vidare.
Han skickade i alla fall hit sin svåger, som fixade värmen igen.
Där är något som är klabb därför lägger den av.
Han förklarade men jag fatta typ nada och bara höll med.
Det är ju dock inte hans fel, tycker jag, men något måste ju göras så att det inte händer hela tiden.
Jag kan ej vara arg, för han är så jävla trevlig när han ringer osv.

Känns som om jag bara har ätit och ätit idag. Usch jag känner mig som en uppstoppad falukorv. Hur nu dom känner sig och om en falukorv kan vara uppstopp, det vet jag fan inte.

Nu är jag hemma igen och ska strax bädda ner mig. Imorgon ska jag till Spången och spendera min dag med familjen där.

Innan när jag hämtade Théo hos min bror, så blev han sååå glad när han såg mig, sprang till mig och slängde sig i min famn. Blir man glad då? SÅ IN I BOMBEN!
Malou blev också glad och finaste Vicke!
Victor frågade mig om jag mådde bra idag eftersom jag kräktes så många gånger igår när jag hade migrän.
Söta dom är! Me love them!

Théos Födelsdagstårta


Så klart ska det vara High School Musical. Hans favoriter


Här är Nonnes födelsedagstårtor!

Kommentarer
Postat av: Linn

Shit vilken fin tårta! Och shit vad goda dom andra såg ut!

2008-12-15 @ 00:38:43
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Dom små va skitgoda och jävligt onyttiga. Théos va typ chokladformage lr nåt...

2008-12-15 @ 00:58:41
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: loppan

vad är de förnågot som sara bjöd på det ser ju gott ut.

2008-12-16 @ 17:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0