Kalas!

Idag har jag varit på Nonnes kalas! Det blev fika och minitårta. Gott! Massa trevligt va det i alla fall!

Åkte hem och städade till Bonnie M! Hade värsta dansen när jag dammsugade. Det var nog en syn att se.
Ett tu tre när jag låg på golvet och dammsugade under sängen så står mamma,Maria och Leon inne hos mig.

Åkte hem till min bror och hämtade upp Théo och vi åkte hem till Sara och Nonne och busade som bara den.
Dom tyckte det va skitskoj och äntligen fick dom träffa Théo.

Lämnade honom och körde tillbaka till Sara och hade tacomys. Eller jag är kvar där fortfarande och jisses så mätt och belåten jag är nu. Trött som en gnu också!
Varför blir man så trött efter maten?

Nä, jag skulle bara skriva en rad. Får gå ut och va trevlig igen. Tjockisen Bogdan och Julia är också här.

Ja just det. Jag fick ju 3 stycken jättefina ljus som jag kan ha i mina lyktor, av min söta granne, Petra. Tackar gumman!

Tjo flax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0