Längtar

                                                                                 
                                                           Längtan

                                                  

Nu längtar jag faktiskt lite hem. Innan när jag låg i soffan så fick jag en sån saknad av Antonio. Lille vilden, lille bråkstaken, men attans så go när han vill! 

                                                

Längtar efter tystnaden i mitt hem, min säng, min soffa,  min bästis Sara. Ja, jag saknar helt enkelt Munka-Ljungby.

Längtar till jag kommer hem och ska på nyårsfest hos Sara med familj. Vi blir 7 stycken. Alldeles lagom tycker jag.

                                                        

Det finns mycket som jag längtar efter, men vissa saker håller jag för mig själv.

Har fått kontakt med en gammal kompis. Det var över 20 år sen vi träffades, men träffades lite då och då när vi  jobbade på samma ställe för ca 6 år sedan.
Jädrans kul ialla fall. Ska ses när jag kommer hem, nån dag.
   
                                                     

Nä, nu ska jag göra mig vacker. Man vet aldrig om man ser nån snygging när man går ut. Man kan ju alltid leva i fantasivärlden.

                                                    

Kan säga att här är superduperfint väder.

                                                    

                                                                    xoxoxo


Kommentarer
Postat av: saknar

Ja nu tycker jag att ni varit hos sis länge nog,

Nu får ni lyfta på häcken och se till att komma hem

kramizz

2008-12-29 @ 14:53:25
Postat av: Anneli

Ja det tycker jag oxå.Nu börjar d krypa i kroppen.Vill hem!

2008-12-29 @ 17:09:01
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: spiderchick

låter lagom med 7 pers ja =) s hinner man ju faktiskt snacka med varandra

2008-12-29 @ 18:16:23
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anneli

Spiderchick: Det är 6 vuxna och lilla Antonio ju.

Men jag tycker också att det är alldeles lagom.

2008-12-29 @ 18:38:48
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0