Lite "vernös"

Sitter här och väntar på att klockan ska gå.
Ska ta bussen in till Helsingborg till läkaren där. Blir eventuellt operation idag. Har ju blivit det innan, så egentligen är det inget att vara nervös för, MEN då har jag varit nersövd.
Om det nu blir operation idag, vilket jag hoppas, så är det bara lokalbedövning. Men är man en viking så är man.

Bajsdag idag. Massa ont i lederna. Känner min kaftlös, men det är bara till att inte låtsa om det.
Men men, sånt är det i mitt liv.

Igår blev det säng tidigt. Så tidigt var länge sen jag nattade mig själv, klockan 22. Men sen mådde jag apapille, tyvärr.

Nä nu får jag allt ta och fixa till mig!

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Sanca

Ojdå.. hoppas det går bra gumman! =)

2008-12-17 @ 09:46:52
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Anneli

Ja det gjorde d,men shit så handikappad man e med en hand å klart att d ska va den som man inte använder så mkt!

2008-12-17 @ 15:15:28
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0