London-besök

Idag kom min syster, Leon och Théo hem till mamma och pappa.
Théo fyller 4 år på måndag, så vi ska ha kalas imorgon, lördag.
Ska bli kul att träffa dom igen. Leon har jag inte träffat på jättelänge.
Han har alltid jobbar när Maria och Théo åkt hit.

Men jag är i valet och kvalet.
Ska jag åka dit idag eller ska jag vänta tills imorgon.
Min brorsbarn ska också dit. 2 utav dom iaf. Vet inte om det blir för mycket för mig. Ja, ni som vet, förstår nog vad jag menar.

Åka till famor och sen till mina föräldrar ELLER stanna hemma och kolla Idol finalen med bästiskompisen.
Helst skulle jag vilja vara på båda ställena.

Åker jag inte hem idag, så träffar jag dom typ imorgon och på måndag bara sen åker dom hem.
Träffar dom i och för sig om 10 dagar igen, då vi reser till London.  Men det räknas inte nu!

HJÄLP! Mitt namn är  Anki Velpanna.

Hade jag bara haft en bil så hade jag kunnat göra båda sakerna. Först till Spången och sen Sara.

Nu är det slutvelat! Jag fixade en bil så nu åker jag både till Spången och till Hillarp!
Så jag kan vara med alla som står mig närmast hjärtat..Hipp hipp Hurra!!!

Kommentarer
Postat av: jag igen

Tänk vad det blev svårt att välja..

Men ska du till London om 10 dagar

så räcker väl det, med dom dagar som du får nu ???

Dagarna går fort , så vipp så är du i London

Hälsa dom så gott från mig .. kramizzz

2008-12-12 @ 23:17:41
Postat av: Anneli

Det ska jag göra=)Kram

2008-12-13 @ 00:41:54
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0