Lördagen

Just nu så är det städning som gäller.
Får ju fint besök om en stund. Kommer blir lika trevligt som förra gången.

Nä det är ingen kille som är på ingång. Det är min allra finaste, älskade, knasiga, roliga MAMMA!!!

Det kommer blir lördags mys med god mat, fläskfilé och potatisgratäng och sen finalen i Isdansen eller vad det nu heter.

Nä nu måste jag fortsätta.

Älskar dig Mamma!

PoK



Nu har mitt fina besök kommit. Fick 2 st gäster till, mina brorsbarn, Victor och Malou. Så vi har fikat och myst lite.

Kväll blir det att hålla Tess sällskap inne på pizzerian. Ordinarie personal är sjuk så dom behövde hjälp.
Tyvärr kan jag inte själv göra det iom jag är sjukskriven, men trevligt sällskap kan jag vara =)



Kommentarer
Postat av: loppan

Det blev aldrig något mysssss,,du var ju helt slut.

2008-12-08 @ 21:08:56
Postat av: Anneli

Jag vet,men du är välkommen snart igen.

2008-12-08 @ 21:11:36
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: loppan

Tack det blir nog inte förrän helgerna är över,det är mycket att göra nu.

2008-12-08 @ 21:20:47
Postat av: Anneli

Hahaha..vi ses ju ändå snart igen.

2008-12-08 @ 21:43:39
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0