Måndag

Som jag skrev innan så skulle vi till farmor.
Precis när vi kom in så satt hon och pratade med en som jobbade där och menade på att hon blev så ledsen när man skulle gå.
In kommer jag sjungades på julsånger. Hon blev jätteglad och paff.
Hon fick paket och hon sa: Tänk om jag fått ett par nya inneskor.
Vips så fick hon ett par nya inneskor. Hon blev verkligen jätteglad. Hon tittade på dom flera gånger och sa till dom andra som bor/jobbar där, vad hon fått.

Farmor flirtar med Eugén som också bor där. När vi satt där och fikade så kom han utanför så sa hon; Åh, nu kommer han godingen igen.
 Efter ett tag gick in på hennes rum och satt där ett tag så menade jag på att varför vi satt på hennes rum. Det är ju trevligare i dag rummet.

A: Kom Farmor, vi går in i dagrummet!
F: Vad ska vi göra där?
A: Ja, det är ju trevligare där än här inne.
F: I badrummet?

Här kunde inte jag och mamma hålla oss för skratt.

A: Jag sa; DAGRUMMET
F: Jaha, jag tyckte du sa badrummet och jag tänkte; Vad i jössenamn ska vi göra i badrummet?

Min farmor är så himla rolig. Hon hör det hon vill höra.
Vi satt och lyssnade på julskiva och hade det allmänt trevligt.

 Farmor & min syster, julen -07

Efter vi varit hos farmor så körde vi hemåt till ljuva Spången. Hålan som gud definitivt glömde.

Pappa och jag körde en runda och tände ljus hos farfar och hos pappas mormor och morfar.
När vi kom hem igen så hade Tobbe kommit.
Har inte träffat honom sen jag fylla år. Alltså 9 månader sen. Jätteroligt vart det.
Blev bara en kort stund eftersom han skulle vidare till sina föräldrar.

Kan ju berätta att jag blivit typ tokförkyld. Kom alldeles lagom nu ju. SKIT!
Jaja, det går ju över. Jag låtsar att jag inte är förkyld. Jag förnekar det helt enkelt.

Nu får Ni, mina kära läsare, ha det så bra tills jag skriver igen.

God Jul !

xoxoxoxo

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahahahhahahahaha! Vad söt hon är!

2008-12-22 @ 22:51:24
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: anjocapi

Hoppas ni får det underbart under julen! Och att ni får se lite snö!!

2008-12-23 @ 15:32:17
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Proppan

Hahaha, badrummet! Thanx for messet, God Jul själv!

2008-12-23 @ 20:56:52
URL: http://milibie.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Linn:

Klart hon e söt=) Hahaha



Anjocapi:

Tror faktiskt inte att d blit ngn snö,för d e rätt varmt här.Lr varmare än hemma



Proppan: Hon hör ju dållit.Tack vännen!



2008-12-24 @ 00:09:06
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0