Mina klappar

Fick ju lite julklappar för jag hade varit lite snäll trots allt:

 En styck pyjamas


 Tvål och badsalt till det badkar jag INTE har

 Ja Ni ser ju själva vad det är

 Väska

 En styck soffa (ett tag sen dock)

 och till sist en liten slant

Ja, det var mina klappar som jag fick utav mina familj. Dom 4 första är från dom här i London, sen resten utav mamma och pappa.
Pengarna utav farmor.
En gosig filt utav Sara.

Min dator har fått fnatt eller så är här ett spöke som håller ner kursiv knappen hela tiden för jag får inte bort det. Det bara dök upp när jag skrev. Skitskumt
Men här är skumma ljud i denna lyan. Det låter som det droppar vatten på golvet, men det är trägolvet som har damp.
Det låter som om någon går på ovanvåningen, men alla sover och där finns inte någon mer våning ovanpå denna här.

Ligger här i soffan och väntar på att dom andra ska vakna. Klockan är strax 09.30.
Jag vaknade när en styck Leon skulle till jobb.Han är ju knappast en smygande typ.Dönar in, hämtar sina brillor och SMÄLLER igen dörren! Tack som fan säger jag bara.
I natt var han faktiskt tyst. Hörde inte honom alls (undantag). Ett tag trodde jag att han inte kommit hem alls.


Nä, nu måste jag få frulle i mig.

Håll tummarna att det blir Vinterlandet idag.

Xoxoxox



Kommentarer
Postat av: coolbettan

Fina julklappar, pyamasen var söt!

Tänk vad man kan göra med kameror nu förtiden, knäppa en bild och strax efter ligger den på ens blogg, så gjorde jag imorse på mig själv som du såg.

2008-12-27 @ 13:38:48
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Haha...du e go du=)



Ja d e kanon.jag va nog sist ute med att få digitalkameras Fick min förra julen.

Med e verkligen kanon ist för att framkalla.Jag har 3 st rullar sen jag bodde här i London-06 som jag ej framkallats

2008-12-27 @ 15:07:47
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0