Rob Lowe

Detta utspelar sig också i London, närmare bestämt Primrose Hill (ett finare område)

Jag, Sis och Theo är ute på en vårpromenad och ett tur tre så säger min syrra:

Sis: Anneli, titta INTE dit nu, men gud, ser du vem det är? Titta inte dit.

Jag undrar hur fan ska jag kunna se någon, om jag INTE får titta dit.

Jag:  Var då?
Sis: Där till höger vid fiket!
Jag: Ja, jag ser vem det är.

Kan tala om att min syster var helt uppspelt, även om hon träffade kändisar så gott som dagligen på hennes jobb. Jag som inte träffar kändisar dagligen, var faktiskt väldigt lugn. Vilket jag inte borde, eftersom jag varit sur för jag ALDRIG såg några kändisar.

Sis: Ska vi sätta oss där och ta en fika här då?
Jag: Ja, det kan vi väl.

Sätter oss ner.
Maria går in o beställer efter ett långt velade, lite fnittrande och tjuvkik.
Snett bakom oss sitter snyggingen Rob Lowe.

Jag sitter där, tittar lite runt om och upptäcker snart paparazzi som fotar ja jävlar i det.

Det här är ju roligt. Jag börjar dingar mig med att fixa frissan, puta med läpparna och ändra pose. Då vill jag påpeka att min syster kommit tillbaka.

Efter ett tag kom även hans fru, som vad jag tror, trivdes VÄLDIGT bra med att blir fotad av paparazzi. Hon satt och fixade sig HELA TIDEN och tittade dit där dom smög bakom bilar för att fotografera.
Det här tyckte jag var väldigt skoj.

Men en sak måste jag avslöja, att Rob är MYCKET snyggare på tv:n än IRL.


Här är han ju bara sååååå jädrans snygg alltså. Han, endast iklädd en fluga i mitt vardagsrum. JISSES! DÅ hade jag nog fått värsta kruppen på kuppen.

Kan ju berätta att jag va tokkär i honom när jag var yngre.
Där var en kille i Östra-Ljungby, Robban, som såg ut som Rob. Kan ni gissa hur kär jag var i honom då? Man får ju försöka ta den som står en närmast.
Men det är en annan historia. Eller hur Minette? Råbocka...hahaha..Do u rember?

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha. Jag kan lätt se framför mej när du tramsar med håret och grejer!

2008-12-10 @ 23:44:33
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hahaha, jag hade skitskoj. Sis o jag skojade om att jag oxå skulle hamna i skavaller tidningen

2008-12-11 @ 00:03:42
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Moster

Li vad då snygg ,, har du sett honom naken??

2008-12-11 @ 00:13:06
Postat av: Anneli

Ja på tv!

2008-12-11 @ 00:13:38
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: MOSTER

VAD SYND OM DIG SOM BARA SETT HONOM NAKEN PÅ TV ''L''

2008-12-11 @ 00:19:16
Postat av: Anneli

Ja, det är det. Men jag tror inte han varit lika snygg om jag sett honom i det verkliga livet.

2008-12-11 @ 00:24:06
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: bara jag

Snälla rara Li ,,har du bara sett honom

naken på tv....ja,ja



God-natt Li dröm nu sött

2008-12-11 @ 00:34:07
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anneli

Men kära rara Moster, har DU sett honom själv då? Han har ju knappast varit i Lomma, så nu lägger vi ner d härs

Jag har iaf sett i d verkliga livet, PÅKLÄDD =)

2008-12-11 @ 00:44:28
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Minette

Jo jag minns svagt. Inte direkt hur han såg ut bara.. De va ju rätt! många år sen. Innan du ens hade kysst din första kille...lr va de han kanske som blev de? =)

2010-02-11 @ 08:47:30
URL: http://metrobloggen.se/minette
Postat av: Anneli

Nä jag hänlade aldrig med honom.Det var han den andra som jag hpngade med, dock inte den kvällen.

Den första var Fredrik fr Ängeöholm, så Robban var det icke. Han var jag bara tokkär i som man lätt blir i den åldern

2010-02-11 @ 12:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0