Mike Tyson

Detta utspelades i London.

Det var en dag närmare jul (-06). Jag och Theo, min systerson, skulle gå och möta min syster på hennes jobb.
Vi går längt New Bond Street och när vi kommer en bra bit ner så ser jag en folksamling utanför en butik.
Klart så stannar jag för jag är nyfiken.
Frågar någon som står där vem som är inne i butiken.
Mike Tyson , svarar personen.
Det här måste man ju ändå bara se.
Hade kameran med mig, men liten som man är så fick man inte en enda bra bild. Bad någon i folksamlingen ta ett kort, men blev inget heller. Personen i fråga var en urusel fotograf. Mina foton blev där iaf något på, men dock inte på Mike.

Men iaf efter många rundor inne i butiken så valde Mike att komma ut och gick vidare till nästa butik
Fattar ni så besviken jag blev. Jag trodde åtminstone att skulle vara lite snygg, men var ful som stryk, mallig som en groda och stor som Big Ben. Men han gick dock en halv meter ifrån och man är ändå lite tuff för att man sett honom irl.




Kommentarer
Postat av: Linn

bilden funkar inte?

2008-12-08 @ 20:46:54
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0