Theo

Theo är som sagt min systerson. Kan vara väldigt goe, söt, roligt och snäll men även dum och slåss ibland
Fast han är ju bara 4 år och fortfarande ett barn.

Här har han slått på mig ett x antal gånger och typ halvspottat på mig. Jag tar tag i hans arm och ber honom slutar.
Han springer iväg och surar.
Men han är ju inte det enda barnet som gör såna saker.

I går kväll så busade vi och hade skoj.  Ibland blir det lite vild och han slåss. Men i alla fall så skulle jag och Maria gå ut och Theo följer med mig ner i trappan.

T: Where are you going?
A: Jag ska ut och hitta en kille.
T: Why?
A: Så jag kan flytta hit till dig igen.
T: All day?
A: Ja, all day.

Vi fortsätter ner i trappan och när jag knyter skorna så gör han en "uppecut", träffar mig rakt på näsan. Klart jag reagerade och tog tag i hans arm.
Tårnarna trilla ner på mina kinder,för han träffade precis rätt plus att jag har ju grannlandet i näsborrarna med. Theo sprang upp till Maria och sa:

T: Mummy, do you know what Anneli did?
M: Nä, vad gjorde hon?

Sen hörde jag inte mer. Men han hade sagt att jag hade tagit tag i hans arm.

Men han är ju ett snällt barn också. Då dansar han, sjunger och busar.

Då kan det låta såhär:

You are my cute girl
You are my darling
 
Eller när vi sjöng tillsammans: All I want for christmas is you
Så kommer han emot mig och pekar på mig och sjunger: you, you, you

Ska lägga ut den videon sen när jag lärt mig hur man gör på you tube.

 Strike a pose


 En High School Musical cykel, 2 st pyjamas och en box med målarpennor. Han är stolt som en tupp på sin cykel.

 Matdags

 Moster & Theo har lagt Spiderman pussel och sedan gjort en teckning med Spiderman

 Snygging där

 King of the table

Han är bara så jäkla goe den lille syrken.  När han är på det humöret, vilket han oftast är =)

Love you!

Kommentarer
Postat av: angelica

hah han låter som en riktig busunge, vill inget illa, men att det blir lite fel ibland;)

hoppas ni får en bra dag :)

kram

2008-12-27 @ 14:54:37
URL: http://raaaw.blogg.se/
Postat av: Anneli

Han är en riktig busunge. En liten vildbase som har en egen vilja=)

2008-12-27 @ 15:04:48
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Proppan

Ja dessa barn. Känner så väl igen det! :o)

2008-12-29 @ 09:46:24
Postat av: Anneli

Men din gör roliga saker. Häller ut all moppvatten,bryter alla cigg osv s

2008-12-29 @ 13:51:03
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0