Tillbaka till Istiden

Kom hem innan ikväll, en snabbis, kände att det var isande kallt i min lya. Kollar min termometer och den står på 17 grader.
Kollar med grannen, som hade lite varmare. Ber henne skicka ett mess till hyresvärden. Vilket hon gör och det gjorde jag med.
Han svarar att det ska han fixa.
Kommer hem för cirka 1 h sedan. Kollar termometern igen och nu står den på 16 grader. Vaddå fixa? Är han helt jävla körd i huvudet?
Tror han skiter i vilket, bara han sparar pengar.
Han fattar inte att min kropp pallar inte när det är för kallt. Han menar på att bara för jag är sjuk, så kan han inte höja värmen bara för mig.
Skit samma, men imorgon ska vi i alla fall skriva brev till hyresgästföreningen. NÅGOT MÅSTE GÖRAS!!!
Han har fått sååå jävla många chanser nu. Skulle det inte vara han som skruvar ner värmen så fattar han väl för fan själv att där är något fel med pannan och då får det ju åtgärdas. Det är ju inte så att vi sagt till honom 1-2 gånger... Snarare 20-30gånger.

Var på Théos kalas innan. Trevligt att träffa alla igen. Jag och Leon kom fram till att vi har nog inte setts sen förra julen.
När Sis och Leon skulle bära in tårtan, så klart var där High School Musical motiv på, då blev Théo så blyg så Sis fick bära honom in.

Stannade bara en liten stund i och med min bror och svägerska skulle på julbord.
Malou och jag skjutsade dom först till den så kallade förfesten sen körde vi dom till Ängelholm.
På vägen tillbaka beställde vi pizza som vi delade på.
Kan säga att det blev ingen myskväll för oss två, för när klockan va 20.30 gick vi och la oss. Jag hade migrän som hette duga och Ulrik hälsade på typ 10 gånger. Malou klappade mig på armen och sa: Faster, jag tycker synd om dig.
Sen masserade hon mig.

Min bror sa dom skulle vara hemma vid 12-tiden, men klockan hann bli 02. Otur som jag har, så vaknade jag kl 23 och kunde inte somna om. Migränen hade inte släppt och jag längtade efter min bingen här hemma. Hade i och för sig tagit en tablett, som vi fick köra hem och hämta här, men den ville ju inte hjälpa.

Nu ska jag i alla fall slänga mig i min loppelåda, fullt påklädd så klart, så man ej är blå och nerfrusen när man vaknar imorgon.

Tjoflax

Kommentarer
Postat av: Linn

Som sagt.. flytta? Det hade jag gjort iallafall!

2008-12-14 @ 07:20:12
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Nä fan heller. Vi ska vinna detta.Han ska inte frysa ut oss!

2008-12-14 @ 12:38:13
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: loppan

Han vill nog att du ska flytta ,det är därför han inte gör något,sån är han.

2008-12-14 @ 21:07:13
Postat av: loppan

Han vill nog att du ska flytta,det är därför han inte gör något,eller vad tror du

2008-12-14 @ 21:10:34
Postat av: Linn

Haha!! Jag minns inte ens att jag kommenterat

2008-12-14 @ 22:32:50
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Linn:hahaha...Hur vad det nu med att inte dricka såååå mkt???

2008-12-14 @ 23:36:00
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0