Winter Wonderland

Bara en sak först innan jag skriver om det. Igår hade jag besökrekord. Jag blev så jävla paff när jag kom in och såg det. Högsta ever!

Okej!

Åkte en jävla massa bussar, som dessutom är svindyra. Kom till Oxford St och där var det SVINPACKAT med folk.
Såg Spiderwicks look-a-like, eller vad man kallar det.
 
Gick in på Primemark och kolla lite eftersom det är superea här nu och där inne har dom superbilliga kläder.
Hittade  tokmycket underkläder till en billig peng, mötte upp Sis och letade efter kassan. OMFG! Aldrig jag ställer mig i den kön. Nog för där var många kassor öppna, men it dosen´t matter.

Sen kommer pappa med en kasse. Han hade minsann trängt sig före i kön.

Gick vidare och gick och fortsatte att gå och gå och gå.
Det var kallt som satan och inte blev man varmare av att gå. Pappa och Maria pinade iväg. Tur att man har mamma i alla fall.
Hon stukade ju foten 2 dagar innan vi skulle åka så vi gick i vår egen takt.

När vi kom till Vinterlandet så var där massa stånd med olika saker, fina saker, godis, glögg, tyska korvar osv.
Hela Vinterlandet är tydlingen tyskt.

Väldigt mysigt att gå där. Jag mös och hade kunnat gå där längre.

Mamma, jag, Sis och Theo var inne i Lustiga huset. Jag lovar, både jag och mamma höll på att pinka på oss som vi skrattade. Det var verkligen SKITROLIGT!!!!

Theo åkte krusell. När han åkte en gång så skulle han åka en gång till. Han tycker det va skoj. Först var det motocykel och sen en safaribil Han va stolt som en tupp. Satt och skrattade och gjorde grimaser när han åkte förbi oss.
Efter det  åkte Maria och Theo tekoppen och dom skrattade som fan ända tills dom blivit snurrade för mycket. Då var det inte så roligt mer.

Nu ville klart pappa hem eftersom han frös som en gnu och typ gnällde hela tiden.

Dags och kila iväg till bussen. Theo hade tappat sin "mimmi" och satt i vagnen och skrek att han ville ha sin mimmi (dammy/napp).
Första blev det en buss, sen blev det en till och sen ytteligare en till. Kan säga att dom jävla bussarna ruinerar en. Åker i och för sig med Oyster card, som man fyller på efterhand.
Hemma kan man åka från Munka till Spången för 26 kr och det är ändå en bit. Här måste du betala typ 26 kr/resa.
Jeje, shit the same.
Vi måste ju kunna ta oss någongstans med buss eftersom "handikappade" Anneli inte kan gå hur mycket som helst för mina fkking höfter/knä/fötter.

Åter hemma igen så hade Leon lagat pasta med pastasås och gjort vitlöksbröd *MUMMA*
Sen blev det efterrätt också. Mätta och belåtna och då blir man sömnig.  Alla la sig i rätt skaplig tid.

Sov faktiskt länge idag.

Skulle till salongen och blir klippt av Davide men eftersom det är en herrsalong och om deras chef kommit så hade det blivit problem, så Leon ska göra det när han kommer hem i stället.

Så nu kommer lite filmer och foto från Vinterlandet:


Jag skrattade som fan när jag såg denna tomten. Filmade dock inte så länge




Den snurr grejen i bakgrunden är en rutschkana

 is-rutschbanan

 Bikern

 Theo är stolt som en tupp på motorcyklen

 So praud

Vet inte vad detta är, men det var fint i alla fall

 Lustiga Huset

 Lustiga huset

Nu ska vi åka till Hampsted och gå i skogen där. Känner verkligen bara för att stanna hemma idag, men men.
Man kan ju missa något roligt.

Hörs sen!

xoxoxoxo

Kommentarer
Postat av: coolbettan

Tack Anneli!

Du får nog kommentarer till dig också ska du se.

Mysiga bilder du laggt ut:-)

2008-12-28 @ 15:35:31
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Linn

Vad nice. Dit vill jag också någon gång.

2008-12-28 @ 15:48:43
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Bettan: Klart jag får,men inte lika många som du ;)



Linn: Då får du vänta tills nästa jul igen, OM du inte e satans snabb o kommer innan den 4 jan=)

2008-12-28 @ 16:07:54
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: underbart

Hej Li mycket trevligt att få hänga med er kul ...jag behöver ju inte åka till London för att se det här ,,det gör jag ju licka bra från Lomma ''l''

2008-12-28 @ 17:31:51
Postat av: Erika

Naw vad söt han e!!!

2008-12-28 @ 20:31:40
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Anneli

Moster: Men det är bättre och uppleva det ju på riktigt.



Erika: Ja,han är faktiskt en riktigt liten goding. Man kan inte titta sig mätt på honom

2008-12-28 @ 20:41:39
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Proppan

Så fint! Där skulle man varit med ju med alla mina barn hahaha

2008-12-29 @ 09:47:53
Postat av: Anneli

Proppan: Ja d hade varit ngt...11 barn o du själv lol

2008-12-29 @ 13:48:50
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0