Attraktivt jobb ledig

Personlig assistent söker till en 35- årig kvinna.
Hon bor i egen marklägenhet i ett litet samhälle i Nordvästra Skåne.

Hon har reumatisktvärk och när hon har sina skov så kan hon inte göra så mycket som hon hade velat.
Hon vill ha någon som kan hjälpa henne att ta tag i hushållsabetet när hon mår som sämst.
I hushållsarbetet ingår tvätta, städa, stryka, diska, laga mat och bara umgås.
Gå ut att äta, gå på bio och teater ingår också.

Endast dagtid. Natten klarar hon alldeles utmärkt bra själv.

Hon är en glad, fräck, humoristiskt, omtänkasam osv.

Gärna manliga sökande.

Han ska ser ut såhär: Lång, mörkhårig, fina tänder, händer & fötter.
Han ska ha humor.
Han ska ha bra klädsmak. 
Ska jättegärna vara bra på att dansa (så man slipper skämmas OM man skulle ut o galaja)
Inte vara snål.
Osv...bara bra/positiva saker

PS: Någon lön utbetalas inte, men jag bjuder på fika & mat. Det är ju snällt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har den utbildningen,jag är snart 39 i april jag ställer gärna upp när du behöver hjälp.Jag bor i Östra ljungby, du kan väl skriva ner ditt nr så hör jag av mig till dig,jag hoppas du hör av dig, jag tror jag vet vem du är, men jag är inte säker.Men jag tror vi får roligt,jag är också glad o positiv.

2009-04-13 @ 18:08:58
Postat av: Anneli

Jag hör av mig för intervju. Maila dina uppgifter till mig.

2009-04-13 @ 19:28:15
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Moster

Nu undrar jag som är Annelis moster,

varför skulle li låta dig hjälpa henne ,

du törs ju inte sätta ut ditt namnet ens,

Moster som är rädd om min syster dotter

2009-04-13 @ 19:39:40
Postat av: Micke

Skit man är för gammal he he

Skämt o sidor.

Kan nog inte förstå hur det känns.

Själv har jag migrän titt so tätt.

Men vi ger oss inte.

En stor kram på dej.

2009-04-13 @ 19:52:17
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anneli

Moster: Klart jag släpper in en okänd karl hos mig,haha...



Micke:Du, det hade jag med massor innan. Hade det flera gånger i veckan, sen gick jag til min sjukgymnast och fick akunpunktur. Det hjälpte verkligen.



Jag fick tom sparken från ett jobb pga att jag var tvungen att vara hemma/åka hem pga migrän. Det var verkligen tokhemskt



Stor kram till dig med=)

2009-04-13 @ 20:54:59
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen jag tänkte att jag kan ju köra dig till spenshult,så kan vi lära känna varandra när vi kör ditt,det hade varit trevligt hör av dig,kram

2009-04-13 @ 21:07:52
Postat av: Linn

hahahahaha

2009-04-13 @ 23:22:52
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var synd att du inte hörde av dig,men du behövde väl inte någon hjälp du kan ju höra av dig när du kommer hem.

2009-04-16 @ 19:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0