= )

Mamma & Pappa kom vid 11-tiden.
Vi har haft en kanon dag, i alla fall jag.

Vi har promenixat, spelat golf men där gav jag & mamma upp rätt snabbt. Var inte så kul idag.
Sen har vi ätit middag,  ätit glass, ätit kvällsmat..haha...det enda vi typ har gjort idag.
Nä, så var det ju inte.

Kan säga att jag har inte skrattat så här mycket på väldigt, väldigt länge. Mamma är så förvirrad när hon pratar så man kan inte låta bli att skratta åt henne. Pappa kommer inte långt efter och ärligt talat så är jag inte så illa ppinkad heller. Kan ju säga att det ligger i släkten, haha!!!
Det gjorde mig verkligen gott det här.
Mina föräldrar är verkligen ett par härliga skapelser.  Helt underbara!

Jag har haft en otroligt underbar dag idag. TACK MAMMA & PAPPA ♥♥♥♥

Har varit ute och promenerat med en dam, Ingegerd, sen satt vi 4 stycken i lusthuset och snicksnackade lite.

Sitter och lyssnar på ett program på radion ang reumatism, den tysta sjukdomen. Den syns INTE, men den är fruktansvärd att leva med!!! 
Ni som inte fattar hur man mår borde lyssna på det programmet, så kanske ni förstår lite bättre i stället för att dra er undan och snacka bakom ryggen!!!!
Gå in på Sveriges Radio, P4, Karlavagnen från den 16 april.

Nu ska jag gå ner och hämta kvällsfika sen ska jag hålla kväll. Robinson & Jag vet vad du gjorde förra lördagen.

Bye!!

Kommentarer
Postat av: Sanca

Min farmor flyttade faktiskt till Spanien just för sin reumatism.... TIPS! TIPS!!! Jag försöker med allt..hahhaaha!

2009-04-19 @ 06:49:15
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Anneli

Jasså, det visste jag inte.

En dag ska jag oxå flytta dit lr till ett annat varmt land.

Har du bestämt dig för Spanien nu då?

2009-04-19 @ 12:13:45
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: moster

Vill bara komma in och säga att alla klarar inte av värmen,jag kan klara av det ett år , men sen nästa så klarar jag inte av det ,det är så olicka med det

2009-04-19 @ 12:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0