Fredags kväll

Fredagskvällen bestod av:

Msn:ade med Linn
Snicksnackade  i telefon med Sara/ Sassa/ Mamma/ Pappa
Promenixade
Spelade minigolf

Sen lite till som Ni inte har att göra med =)

Imorgon ska jag plaska lite hade jag tänkt. Där är öppet ett litet tag på förmiddagen. Kunde ju varit öppet hela helgen så man kunde tagit ett kvällsdopp.
Sen kommer mamma & pappa och ska spendera dagen här hos mig.
Får se vad vi ska göra.
Pappa kommer säkerligen har myror i häcken..haha..

Nu är det tv som gäller.

Ha en trevlig afton.

Hej!

Kommentarer
Postat av: moster

Hej Li !!

Dom kan ju inte öppet hela helgen

till badet , dom måste ju ha uppsikt på er

så inget händer,,

kramizzz

kul att mamma och pappa kommer , har du bakat

något till kaffet #L#

2009-04-18 @ 09:53:26
Postat av: Anneli

Nä jag får lov att bada själv, men d e inte alla som får det.

Jag hade gjort en stor prinsesstårta..NOT!!!

Kram

2009-04-19 @ 12:16:46
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0