HAHAHAHA

Peter, du är fan guld värd.
Tack för att du fick mig på gott humör igen ♥

Jag fick ett ljudklipp utav honom som var så jädrans kul. Det var en polare till honom som dom hade svensexa för och dom hade spelat in två låtar.
Det lät rent ut sagt för jävligt. Dom var på fylleriet med och jag tror att det hade låtit ännu värre om dom inte varit på lyset.

Jag har försökt på ALLA sätt och vis för jag ska kunna lägga in det så ni ska kunna lyssna på det, men jag fattar ICKE hur man gör. 

Verkligen skitsynd för det var riktigt kul.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det var tur att du hade någon som kunde pigga upp dig lite!

men det verkar vara ett riktigt fint område där!

Du får härda ut och hoppas att tiden var värd att spendera där och att du kan få lindring.

Hoppas du får en trevlig dag när mamma och pappa kommer och hälsar på!

Kram

2009-04-18 @ 07:22:42
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Piddor

Det e väl bra att man kan glädja andra.. Kram på dig o lycka till där du e..;)

2009-04-18 @ 23:06:45
Postat av: Anneli

Bettan: Ja han kan den där Piddor =)

Det är bra nu igen. Hade bara en lite svacka efter kuratorn.

Dagen med mamma & pappa var verkligen kanon, hur skoj som helst. Dom två är "galna" på ett roligt sätt.



Piddor: Tack så jättemkt!Kram

2009-04-19 @ 12:15:36
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0