Halmstad

Jag, Jessica & Gunilla åkte ju till Halmstad innan idag.

Medans dom shoppade loss (ovanligt *ler*) så träffade jag Robin. Så jävla trevligt, verkligen!
Det kändes som om det vore igår vi sågs sedan. Allt var som förr, nästan i alla fall!
Vi promenixade på stan, han shoppade skor, sen käkade vi pizza.
Kan säga att jag kommer ALDRIG MER äta pizza där. Det var den flottigaste pizzan jag någonsin ätit. Jag svär, det dröp om den. Det var ångest på hög nivå när jag ätit den. Klart jag upp den till det priset. Sen var jag skithungrig.
Sa till Robin att han fick komma till Munka och smaka deras pizzor i stället. Där är minsann inget fett som dryper någonstans!!

Gick en runda till för att sen gå till en ostaffär. Vi kom ut därifrån 40 minuter senare. Hon snackade ju järnet och hon bjöd på alla möjliga ostsorter.
Hon hade en som var 12 år gammal. Fy fan vad äcklig den såg ut, men Robin sa att den var god. Sen hade hon en som var 8 år gammal.
Jag tröttande efter den femte biten. Dom blev ju bara hårdare och hårdare och inget goda alls.
Men det var tokbilligt där inne.

Vi gick en liten runda till och skulle kolla vart dom andra töserna var. Hittade dom efter ett telefon-samtal och gick in på resturangen dom satt på.
Tydligen Freddy Ljungbergs och han hade tydligen också varit där.
Även om jag gått på honom hade jag nog inte sett att det varit han. Eller jo det hade jag nog, haha!
Precis som det skulle vara roligt. Töntig jag är =)

Nu är vi hemma. Har varit nere och fikat på Gunillas goda kakor i matsalen och pratat med en annan tjej som ligger här.
Om man hör på hur hon mår, hur hennes sjukdom yttras sig, så är man fan frisk jämfört med henne. FY FAN!!!
Så jävla synd om henne. Hon är 30 år och kan absolut göra nada. Hon får morfindropp och något annat dropp 2 gånger/ vecka. (tyckte jag hon sa, men mitt minne är ju som det är.Kanske det var 1gång/månad). Hon äter 15-20 tabetter/dag.
Nä fy fan, man ska inte gnälla, men lik förbannat gör man det. Alla kan ha ett helvete, men på olika sätt.

Pratade med Jassi innan ikväll. Jag tror hon fick sår i öronen. Som jag babblade på. Men vi har inte pratat på minst 1 vecka  eller kanske lite mer så det har ju hänt mycket.
Hon fick ju också säga några ord.
Vi ska göra lite affärer när jag kommer tillbaka från Kungälv. Ser fram emot det!

Nä nu är min dag slut.
Ny dag i morgon.
Jag känner mig så himla tokglad så jag skulle kunna kyssa hela världen (kanske inte bokstavligen)

Nite nite, xo xo


Kommentarer
Postat av: Micke

Önskar dej en skön kväll ändå.

Kram.

2009-04-28 @ 19:53:28
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Cattie

Sorry jag inte ringde igår gumman men jag totaldeckade i soffan redan vid 20=)

Men skicka ett mess när jag kan ringa så ringer jag dej... ska cykla å lägga mig på stranden nu ngr timmar innan trollen ska hämtas igen!



Pussinuss

2009-04-29 @ 09:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0