Hej då fika

Vilken underbar eftermiddag. Det blev massor med lek och bus.
Från att det skulle vara 3 barn, Wille, Sessan & Malou så kom där 3 till, Nonne, Wendela & Isabell.
Vi lekte "Under Hökens Vingar" och " Kom alla mina kycklingar".
Dom hade springtävlingar, dom rocka rockring, spelade fotboll och höll på hela tiden.
Riktigt roligt var det.

Jag, William & Vanessa var och hämtade Malou på fritids sen gick vi till affären och köpte fika.
Mitt i fikan kom Sara & Nonne, sen bjöd vi bort Mange och hans barn på fika med.

Första gången jag har båda mina gudbarn här tillsammans. Fick jättefina kort på dom.

Har precis lämnat Cattie o barnen vid bussen och sitter helt slut i soffan, men det har varit en underbar eftermiddag.
Verkligen skitkul med alla barnen.

Snart ska jag till bibblan. Om jag inte deckar innan, haha.
Man är knappast van vid sån full rulle som de t var idag.
Sa till Cattie att sån eftermiddag med fika och alla barnen skulle man haft en gång i månaden, eller tom varannan vecka.

Nu ska jag glotta lite på tv:n.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Barn kan verkligen liva upp en smula. Själv har jag 11 barn under taket detta påsklov.

Kram

2009-04-15 @ 09:27:18
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0