Herre jävlar, skevobevo de lux

Vilken värktablett. Helt sjukt.
När jag skrev förra gången så kände jag att den började verka.
Jag säger bara; det var första och absolut sista gången jag tog en sån. 
Efter jag varit hos sjukgymnasten så fick jag värmebehandling. När jag låg där så slumrade jag till hela tiden och hade så sjuka drömmar, OM jag nu sov. Jag har itne en susning, men det var väldigt obehagligt.
Efter 45 minuter gick jag upp på mitt rum oc la mig. Sov nästa 2 h och kan säga att jag kände fortfarande av den för en stund sen.

Var nere  hos sköterskan och lämnade tillbaka dom jag fått till ikväll och imorgon. Fick en annan som jag precis tagit.
Hoppas jag inte blir hög utav den.
Det är verkligen tok-obehagligt.

Igår sa sköterskan (den bra) ju till mig att jag skulle ringa om jag ej fixade att komma ner. Idag tog jag mod till mig och ringde. När sköterskan (den dinga) kom upp så var det precis som hon misstrodde mig och om jag inte klarade av att gå ner så tyckte hon att jag skulle flytta ner ist. Sen om jag skulle fortsätta med dom värktabletterna och jag blev yr så tyckte hon också jag skulle flytta ner till sal. Jag blev ju inte det minsta yr, men jag kände ju av dom.
Med andra ord så var det fel utav mig att ringa på klockan när jag inte hade ork och kraft att gå ner.
Sen var hon (den dinga) på mig i morse för jag inte hade kraft och ork till bassängträningen.
Antar att hon inte "fått" på länge. Därför hon var kinkig. HAHA!!

Nu ikväll har jag och Gunilla suttit och snackat en massa. Först här inne hos mig, sen där nere och till kvällsfikat satt vi 6 st och pratade. Riktigt trevligt.

Förtillfället ligger jag i ryggläge i min säng och jag tror att min hjärna har pajjat efter den första värktabletten. Känner mig helt skevo. Ingen kul känsla alls.

Nä tv:n kallar på mig nu

Nite nite, x

Kommentarer
Postat av: Cattie

God dag gumman!!

Hur har du det idag? E det en bättre eller sämre dag, själv så e min dag som de flesta andra dagar, tipptopp=)

Ska vi höras efter jag varit på dans med Vanessa så ska jag berätta en helighet för dej?!?!

Puss å massa kärlek

2009-04-21 @ 10:29:37
Postat av: Anneli

Det har varit den värsta dagen sen jag kom hit. Läs inlägget ovan.

Puss puss

2009-04-21 @ 20:17:51
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0