Hoppsan vilken dag =)

Allt har gått bra idag. Bassängträningen var helt okej. Arbetsterapin är verkligen skitskoj. Det saken jag gör kommer bli klar nästa gång tror och efter det tror jag att jag ska sy en vetekudde.
Sen har jag fått akupunktur. Jisses så jädrans ont det gjorde i nacken.
Tydligen så här jag totalt inflammerad i axel, skuldra och upp i nacken. Jag är svullen och tokhård.
Men nu så ska hon arbeta med det tills jag åker hem, så blir det nog bra. Får ju fortsätta när jag kommer hem igen.
La mig och vilade en timme när jag kom tillbaka på rummet.

Efter kvällsmaten så bra det iväg mot Ullared. Fan så skoj vi hade. Riktigt skönt att komma iväg lite.
Handlade ett par joggingbrallor och en huvtröja.
Dom andra handlade en jädrans massa. Jag var förste vagnkörare och vårdare, haha.
Kan säga att min kropp är INTE byggd för shopping rundor. Aouch!

Nu ligger jag rak lång i mina nya outfit och myser.
Har haft en riktigt kanondag med Jessika & Gunilla!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0