Morgonträning

Jag trodde ju aldrig jag skulle gå upp tidigt, käka frulle för att sedan sätta mig på en motionscykel och tampa i 20 min (7km) för att sen fortsätta att träna på matta. MEN det gjorde jag minsann idag på morgonen!!!! *klappar mig själv på axlen*

Nu ligger jag och slappar i sängen, datan på magen och lyssnar på radion.

Badet öppnar kl 10, så jag får se om jag orkar det också. Där behöver jag ju inte träna utan bara köra avslappning, men det är ju bra om jag gör det.

Känner iaf att jag har fått bättre rörlighet under träningen här. Jag känner mig piggare faktiskt.
Även om jag (läs kroppen) inte orkar så mycket som jag skulle vilja. Samtidigt så ska jag ju inte pressa den för hårt heller för då ligger jag pall.

Här kan Ni läsa om den nya diagnosen, Fibromyalgi, som jag fick i fredags. Triggerpunktena som man trycker på för att kolla ska vara minst 11 av 18. Jag hade 16 st.
Om Ni orkar och är intresserade så får Ni lite info. Där finns även fler olika som Ni kan trycka på. Har ju även R.A och artros.

Måste berätta om min kväll igår. Som vi skrattade. Damerna här hade ju beställ räkmackor så dom satt där nere och hade det mys. Jag var också med, men körde mitt eget race. Det blev kladdakaka med och till Robinson blev det chibbar, salta pinnar och morätter med en dipp som Gittans man  gjort. Den var sjukt stark med vitlös & tabasco. För stak för mig, men andra gillade ju den .
I alla fall, när Robinson började så satt damerna och tjattrade så vi skulle sätta på text, så vi kunde läsa när vi inte hörde. Jag tar fram textv:n och försöker hitta.
Då säger en dam: Vad är detta nu?
Jag: Det är något nytt som tv 4 tagit fram nu, att dom säger in textrutor när dom känner för det.
Jag tror hon förstår jag driver med henne, men det gör hon inte. Hon säger något mer typ som att så kan dom inte göra. Jag säger något och vi andra kan inte hålla oss för skratta. Då förstår hon att jag driver med henne.
Tyckte lite synd om henne att jag drivit med henne, men hon tyckte det var roligt.
Samma som när hon skulle resa sig. Alla vi här är ju stela och vingliga när vi ska resa oss, så hon vinglade till coh skrattade åt sig själv.
Hon har slutat röka så hon har en inhaltor och låtsatröker på. Där är ju rent nikotin i. Skit starka. Jag provade när jag skulle sluta i London. Annan historia.
I alla fall, hon vinlgade till och jag säger: Vad har du i den egentligen?
Då ska hon öppna och visade men då fattar hon igen att jag drev med henne. Hon är härlig dama, men har inte alla chipsen i påsen, men på ett kul sätt =)

Vi var tre stycken, Gittan, Kristina & jag, som satt kvar och kollade på "Jag vet vad du gjorde förra lördagen". VI hade riktigt trevligt. Jag skrattade ju innan dom ens visat filmsnuttarna där hon var hypnotiserad.
Klockan gav vi "kärringar" upp och gick upp till oss.

Nu har jag icke mer att förtella.

Vet Ni? Jag känner mig såååå happy !!!

Ha en skön söndag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0