Onsdag =)

Idag har jag fått Taktil-massage. Jisses så skönt det var! Ska få det i morgon igen.

Gjorde färdigt mina saker på arbetsterapin idag + att jag gjorde 2 stycken smycken med.











Där var det slut. Hade jag fått som hade jag varit där och pysslar många fler timmar. Missade ju förra tisdagen =(

Idag fick jag ett tråkigt besked och jag blev verkligen tokledsen. Det handlar INTE om mig, men nån som står mig väldigt nära, som jag älskar väldigt mycket och har verkligen funnits vid min sida från dag 1 då jag blev sjuk.
Hon har varit min stöttepelare under detta året. Jag hoppas innerligen att allt går vägen, men det tror jag.
Du finns i mina tankar ♥

Nu i eftermiddags/kväll har jag, Jessica & Gunilla varit på Ullared.
Ja, Ni läste rätt, Ullared! Vi åkte dit igen.
Jag visste inte om det först. Det skulle bli en liten överraskning (som jag dock fick reda på lite tidigare, så det var ingen surpise trots allt). Jag var lite så om jag skulle följa med eller stanna hemma och bara ligga och läsa.
Ångrar dock inte att jag följde med!

Handlade inte så mycket. En gymboll, stegmätare, spislock, bikini och schampo/balsam.
Sen lite åt mamma, men det kan jag ej berätta för det är en sak som hon ska ge bort.

Träffade en gammal vän precis innan vi skulle gå in +  hennes mamma och lillebror. Har inte sett hennes bror sen han var tokliten och nu är han 19!!!
Shit som tiden rinner iväg!

Imorgon har jag massa aktiviteter/behandlingar, men det är bara såna goa som massage, värmebehandling, bassängträning, akupunktur, träffar sjukgymnat & terapeut.
Sen är det helg!

På fredag kommer Tobias hit och ev hans sambo, sen kanske mina föräldrar kommer. Dom borde göra det för mamma har lurat mig att handla en stor sak och jag kan ju inte få hem den nu när jag ska bli opererad.
Jaja, vi får se vad som komma skall.

Nu ska jag i alla fall kolla tv.

Tingeling dingeling =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anneli det var jätte fina saker du gjort,du kan ju göra en bricka till mig,(ha ha ha)du får börja med sånt när du kommer hem också.hade bra kram

2009-04-29 @ 22:21:35
Postat av: MOSTER

HALLÅ TJEJEN ,,KOMMER IN OCH TRYCKER NER NÅGRA RADER , SÄGER SOM DIN MAMMA , FINA GREJOR DU GJORT,,JA NU ÄR DET VÄL SNART DAX FÖR DIG ATT ÅKA HEM VAD SKA DU DÅ GÖRA,, DU KUNDE JU ÅKA TILL DIN MOSTER

2009-04-29 @ 23:14:38
Postat av: Anneli

Tack så mycket!!!

Tyvärr så har jag inte fler tillfälle där jag kan pyssla,men om jag får gå på samma hemma så ska jag göra en till dig=)



Moster:

Tack så mycket, Lena! Åker hem på onsdag. Vill itne. Trivs hur bra som helst,men alla dom man lärt känna ska ju hem och det hade ju inte varit samma sak utan dom!

Jag tänkte faktiskt att jag skulle göra det när jag kommer hem från Kungälv!

Puss

2009-04-30 @ 20:52:25
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0