Starka Anneli..

..har blivit lilla ledsna Anneli.
Om ni bara visste hur jävla tungt detta är förtillfället.
Jag försöker vara stark, inte visa mig svag och ledsen, men shit som det går.
Jag gråter HELA tiden!!!!

Okej jag har fått en ny diagnos, vilket är pissejobbigt, men jag har ju inte mer ont, eller jo det har jag men det har ju varit så ett tag.
Men att sitta här uppe och inte kunna bara ta luren och ringa och prata med någon för att få stöd.
Klart jag kan ju prata över datan men det är inte samma sak som att ha dom i samma rum!

Det är ju inte bara mina sjukdomar som gör mig ledsen. Det är så mycket mer som kommer upp och tillbaka osv.

Men men....Kommer bli en "kul" helg...

Kommentarer
Postat av: Wilma

Men riiiiing mig!! Du kan alltid prata med mig! Puss

2009-04-24 @ 14:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0