Torsdag

Upp i ottan, klockan 06 ringde uret att det var dags och röra på fettet och gå upp.
6.40 hade jag skrapat rutorna och var på väg mot Spenshult.
Det gick bra dit. En jäkla dimma bara efter Halmstad. Det var lite otäckt må jag säga.
Dock ringde jag pappa en gång för att försäkra mig att jag var på rätt håll. Han är bra han ♥

Jag var framme i god tid om inget annat. Skulle vara på provtagning klockan åtta, men fick komma in redan tjugo i.
Hade drygt 1h innan jag skulle till läkaren. Han kom dock och hämtade mig lite innan.

Väl inne hos honom så blev det massa frågor, han mätte min rygg, tryckte på 22 olika ställe varav 18 var ömma. Var bara höger hand som jag inte hade ont på, förutom min tummetott.

Jag är tydligen ett lite svårare fall (läkarens ord) eftersom jag har så många olika ställen som gör ont. Jag har diskbråck, magmunsbråck, överrörlig i knäna, ont här och ont där, bla bla bla. Det hade varit lättare och fråga var det INTE gör ont «skrattar»

Jag ska bli inlagd om ett par veckor. Jag är högprioritet, så det är ju bra.
Känns som jag har väntat så det räcker nu.
Kommer att få träffa massa med olika folk där uppe och göra en hel del saker.
Sjukgymnast, arbetsterapeut, ortoped, läkare, sen minns jag inte fler. Jag ska träna, med sjukgymnast och bassäng. Sen var det typ R.A-skola och Bechterew-skola, där man lär sig om sina sjukdomar.
Ska ju på den kursen i Kungälv, men vi får ju se nu i och med jag blir inlagd och hur länge.
Läkaren sa att det jag lär mig i Spenshult är typ samma som i Kungälv. Men hade trots allt varit kul att träffa andra människor i samma sits. Kanske man träffar sig en karl, haha. You never know!

Det kommer blir jättebra. Kanske lite ensamt, men det ju samma skit här, ler.

På vägen hem så var jag inom Ängelholm och slängde mig i grillen lite. Skönt med värme!

Väl hemma igen så träffade jag Sara en snabbis och sen kom Cattie.
Vi fikade lite, snackade lite.
Helt sjuk hur onda människor det finns runt omkring en. Att ej kunna vara glad för en annan utan måste verkligen förstöra. Riktigt förstöra! Undrar vad som gör sig i huvudet på en sån? En riktigt "shitsnackers"
Men som folk brukar säga: What comes around, goes around!!!!
Synd bara att när en person trivs med sin tillvaro, så finns där dom som inte klarar det och måste pajja på ett eller annat sätt.
Mår dom inte bra i sig själv eftersom dom vill förstöra så pass mycket?

Var på biblioteket och lånade en ny bok. Den jag lånade härom dagen var ju helt konstig.
Nu har jag lånat: Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak
Den kommer komma i boktips senare om den va bra.

Nu ska denna donnan faktiskt ta en eftermiddagslur. Min kropp gör: TOKONT!!!! och jag vill inte ta värktablett för då mår jag dåligt pga den. Man kan typ säga att jag blir hög på tabletten och sen mår jag tokilla det gillar jag INTE. Så jag får står ut med smärtan, men om jag vilar lite så känner jag ju inte den om jag slumrar till.

Fridens Liljor Kära Vänner!

Kommentarer
Postat av: Cattie

Tror Spenshult kommer göra dej galant!!

Ja FY fan vad det finns onda å farliga människor runt om en... inget förvånar en längre! Tur man vet vilka som VERKLIGEN är ens vänner...

Puss min bästis

2009-04-02 @ 19:23:20
Postat av: Anneli

Det tror jag med. Synd att det är så långt annars kunde du och barnen kommit och hälsat på mig, om jag ska stanna ett tag.



Ja, det är helt sjuk. Den ena är värre än den andra.

Inget förvånar mig heller.



Kommer Sessan till mig imrg?Tycker att du ska gå dit trots allt. Kostar inget.



Puss på dig med, bästis <3

2009-04-02 @ 19:33:56
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag får hoppas att du får den hjälp du behöver nu!

vet du ungefär när du får åka dit?

2009-04-02 @ 22:02:11
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Bettan: Han sa bara om ngn veckan. Kanske blir efter påsk, eller veckan efter. Ska bli helt underbart iaf att få hjälp.

2009-04-03 @ 13:59:11
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0