Tredje dagen- Fredag

Finns inte så mycket att skriva idag.
Jag är så fruktansvärt trött så det finns inte ord.
Ville inte gå upp i morse, men tvingade mig själv just bara för jag måste äte frulle.
Ville ej på bassängträning, men gjorde det för det måste göras. Idag gick det lite bättre.
Kändes motigt att gå till kuratorn, men det var okej.
Så klart skulle jag visa att jag var stark, men till slut gick det inte mer. Jag tycker verkligen det är pinsamt att gråta inför andra, för jag är ju stark.
Åt middag på rummet. Kollade tv, läste för att sen vila en bra stund.

Har precis vaknat och är precis lika trött som jag var innan jag somnade.

Ska g ner en sväng nu och se om där är något som kan pigga upp mig.
Inte lönt att Ni ringer för jag orkar inte prata ändå, så trött är jag.

Inget uppmuntrande inlägg, men såhär är det som jag känner. TRÖTT TRÖTT TRÖTT, tyvärr

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0