Väntar

Sitter nu här nyduschad, nystrukna kläder och väntar på att åka till Halmstad.

Ska följa med Jes in, då hon ska träffa sin väninna så passa jag på att träffa Robbe!
Har inte träffat honom sen sommaren -07, så ska blir riktigt nice.

Gunilla skulle också följt med, men det fick hon tyvärr avboka. Fast hon är med i tanken i stället =)
Hon är för söt den därninga Gunde. Hon kom idag med kakor som hon bakat "till" mig. Dumlekakor med nobless och sen jordnötskakor. HUR GODA SOM HELST!!!
Dumlen blev min favorit. Tackar så mycket!!!

Fick reda på idag att jag ska bli operarad den 5:e i stället för den 4:e. Gör ju inget för då får jag ju träna en dag längre =)
Alltså jag trivs så jäkla bra, så det är sjukt.
Man får värmebehandlingar, akupunktur, sjukgymastik, bassängträning, arbetsterapi där jag måla och donar.
Säkert mer som vi gör, som jag glömt!

Nu kom Gunilla och hon ska med i alla fall.KUL!!!

Så nu ska vi åka!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0