Vilken Valborg =)

Klockan 19:00 samlades vi i tv-rummet på avd B.
Vi , 8 st gladisar, styrde kosan ut i det fria med mackor, te, kaffe och ett glatt humör.
Vi är ett glatt gäng från 35 till 80 år.
Som vi har skrattat. Den ena är mer förvirrade än den andra.
Vi har skrattat så vissa bokstavligen nästan kissat på sig, så kul vi haft.

Margareta, sköterskan på avd A, kikade ut från fönstret och antingen tog hon kort eller så filmade hon oss.
Hon tyckte nog vi var roliga. Vi förde ju ett himla liv, så som vi skrattade.
Kommer säkert ha ont i käkarna i morgon, men det gör inget.

I vanliga fall så brukar man känna sig sjukare om man är inlagd på sjukhus, men här är det precis tvärtom.
Jag känner mig betydligt mycket gladare, piggare till sättet och trivs verkligen till 100%.
Tycker verkligen det är skittråkigt att behöva åka hem.
Vi sa att vi skulle barrikera (?) avd F och flytta in för gott. Det hade varit något, haha!

Vet inte som jag skrev det innan, men vi får en riktigt festmåltid imorgon: Laxfilé, sås, nypotatis och något till som jag inte minns och till efterrätt får vi vanlijglass & varm hallon.
Till kvällsmat kommer vi att få landgång.
Kan man ha det bättre liksom?

Nu ska jag hoppa i duschen och sen är det bara massa mys för min del.

Ha en fortsatt trevlig Valborg!!!

xo xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0