Fortsättningen på dagen

Just nu så ligger jag nergosad i sängen, under täcket med massa kuddar och skriver det här.

Efter jag myst färdigt innan idag så tog jag på gummistövlarna och regnkappan och cyklade ner till VC och tog dom prover jag behövde till mitt läkarbesök nästa vecka.
Sen var det bara att cykla hem igen.
Fortsatte läsa tidningen. Gick in till Ingela och gav henne den och sen kollade jag på en film.
Sitter och är helt inne i filmen då knackar det på dörren. De var Ingela som bjöd in mig på öl för att fira hennes första semesterdag.
Kollade dock klart filmen, sen gick jag in.
Sabina kom också in efter en stund och lite senare kom även storasyster Tess. Det blev en massa snack & skratt och nån öl.

Fick ett sms utav min syster att Teho hade fått sitt brev idag. Han hade blivit jätteglad och jag var världens bästa auntie =)
Åh, vad jag längtar tills som kommer.
På fredag kommer Theo till mig. Jag ska ta med honom in på ljusfesten på dagen, sen ska vi bara ha det mys. En Theo-och Auntie dag!
LÄNGTAR!!!

Sen får vi ju inte glömma lilla Malou. Hon och jag ska ha en Malou-dag och fira hennes födelsedag innan jag åker iväg. Är inte hemma när hon fyller år, så det är klart vi ska fira den innan. Presenterna är här och väntar på att bli öppnade =)

Men nu ska jag bara ha det mys! Snart knoppe-time.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0