Fredag

Har nu varit pa lakarbesok och fatt erda pa mina behandlingar.

Dagen borjar alltid med vattengympa halv 9
 9.30 varannan dag: Gym dar jag ska stacka ut bade rygg och kna
11.00 varannan dag varmeomslag
11.30 Eletriska Terapi. Antar att det ar TENS
12.30 Vattenmanssage

I vantar pa att fa reda pa vilka tiden, sa gick jag och at frukost. Man blir ju hela forvirrad. Dar ar hur manga saker som helst och massar av olika av varje.

Har sovit valdigt skont. Lag pa spikamattan en halvtimme sen somnade jag som ett barn.
Kanner mig verkligen utvilad.

Nu ska jag ga och leta upp gymmet.

Ska koppa upp mig pa min egan dator sen nar jag har tid over och lagga in lite kort fran resan hit.

Ha en bra dag for det kommer jag i alla fall ha =)

Kommentarer
Postat av: Cattie<3

Hej gumman... jo jag fick ditt sms både igår å idag men jag tänkte att jag inte skulle svara eftersom du får ju betala det så jag skriver här ist.

Du stavar som en sloven som bott i sverige i 15 år, skratt=)

Låter som du har det underbart men det e du värd.. puss å kärlek



p.s har du använt ditt nya hj

2009-08-21 @ 13:23:41
Postat av: Bettan

Härligt att höra att du kommit fram ordentligt!

Detta kommer du att må så bra utav!

Kram

2009-08-21 @ 14:38:51
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har finns ju inte dom tre sista bokstaverna i alfalbetet.

Har ej anvant hjartat. Kom ju faktiskt igar,men jag ska gora da fingrarna svullnar upp o gor massa ont.



Puss och karlek tillbaka =)



Bettan: Jag hoppas verkligen att jag kommer att gora det.

Ett plus om man gar ner i vikt med =)

KRAM

2009-08-21 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0