Händelser sen förra gången

Torsdagen var bara en massa solande med Petra, Ingela, Sabina & Tess. Vi låg på gräsmattan i tjejlängan. Det blev en del badande med och det var helt underbart.

På kvällen blev det en nån cider inne på gården med Ingela, Richard, Roger, Sabina, Petra, Zazza ,Tim, Malin & Tess. Liam & Isak med också med men dom fick dricka juice.
Riktigt trevligt var det.
Ingela och Isak slängde ner Richard i poolen. Sen åkte Ingela själv ner och jag slängde in Isak. Liam blev jätteledesen för "hans" Ingela blev i-slängd.
Vi satt ute rätt länge. När klockan var närmare halv tolv så sa jag god natt.

Fredagen då kom min syster & Theo hem till mig. Jag fick en jättefin teckning utav Theo där han själv skrivit: I love you ♥
Vi badade, hoppade studsmatta, solade och drack en öl med Ingela, Petra, Tim & Malin.
Senare på kvällen så åkte vi in till ljusfesten och åt på Saloon. Jävlar vilken snygg kille som serverade oss. WOW!!!
Han med smör på..ler...Maten var också god.
Träffade en hel del som jag jobbade med på skolan sen träffade jag på en hel del gamla elever.
Sen gick vi runt och kollade lite folk. Theo hoppade i hoppeborgen.
När klockan var lite över nio gick vi och satte oss längst ån för att invänta båtarna som var Sjörövare och Pirater i år.
Theo älskade det. Riktigt mysigt när det är mörkt ute och dom kommer med massa ljus på båtarna. Efter det var det ett massivt fyrverkeri.
Klockan började blir mycket. Så klart hade vi inte kollat upp bussarna så vi fick ta den som gick halv tolv. Under tiden som kollade vi en kör som sjöng på gågatan. Fint var det. Sen gick vi och tog en öl på Simons.
Hade skitkul med Theo. Maria skulle säga vilket humör han skulle vara så skulle han göra grimaser till det. Som vi skrattade. Får lägga in kort sen när jag är hemma igen.

När vi kom hem till mig så stupade vi faktiskt i säng. Det blev inte många rader i boken.

Har sovit tokdåligt inatt. Kan bero på att jag inte tog min medicin igår.
Blir nog en tidig kväll i kväll. Eller blir det som när jag säger att det ska bli en tidig kväll så blir det precis tvärtom.

Idag så har vi badat och solat. Sen kom mamma & pappa och hämtade oss hemma hos mig så åkte vi till Hembygdparken.
Blev dock bara en fika och lite lek för sen började åska som bara den. Precis när vi satt oss i bilen så börjar det regna.
Det har dock inte regnat i Spången.

Nu ikväll så har vi ätit gillat. Ruskigt gott. Mamma är en toppenkock =)
Theo och jag har sparkat höjdingar. Han är en riktigt fotbollspelare!

Ja, det var mina dagar sen i torsdags.

det var allt för denna gången.

Ha det bra, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0