Hotel Vital & välkomst-kommitén


På detta hotellet bor jag




Janez som tar hand om oss och fixar utflykter


Äntligen framme. Varmt som tusan!


Dragspelemannen som välkommade oss till Hotel Vital


Här har vi fått hälsovin och brytbröd


En del av hotelreceptionen


En del av rummet: sängen som är vädigt skön


Utsikt från rummet: Kanalen och bar/café


Utsikt från rummet: Kulturhuset


Utsikt från rummet: en Bar/café


Utsikt från rummet: solterass

Mer foto kommer senare. Måste ladda upp datorn igen och gå och äta lunch.

xo xo xo

Kommentarer
Postat av: Micke

Bara barer o caféer?

Ha det så gott nu o njut utav bara den.

Kram Micke.

2009-08-23 @ 20:44:36
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Anneli!

Det är så roligt att du trivs,jag önskar att jag hade varit där också det ser så skönt ut där.Jag väntar på dina nya bilder,som du vet så är jag så nyfiken,därför kallas jag nicke nyfiken (ha ha ha).Nu får du hade så bra resten av månaden,kram

2009-08-24 @ 11:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0