Onsdag

Började dagen med att åka in till Ängelholm och till kuratorn. Gick superbra som vanligt.
Har inte varit där på en månad, men jag har mått bra under hela tiden så nu ska det gå lite längre mellan besöken där. Först sa att då behövde jag inte henne längre, men där fick jag sätta stopp. Det är väldigt skönt att ventileralera sina känslor och vad som nu kommer upp.

Dennis kom och hämtade mig vid sjukhuset och åkte vidare till mig och fikade på kaffe & rababerpajen jag bakade igår.
Cattie och barnen kom inte, tyvärr.

Dennis och jag satt och solade oss lite sen åkte vi ner till Lund och köpte en platt-tv till honom, som han sett på blocket. Han prutade rätt rejält om man säger så.
Vidare hem till honom efter att vi suttit i en slingande bilkö i 14 min. Vi tog tiden för vi tänkte att detta kommer ta lång tid, men 14 min var inte så farligt.
Tog en snabb kopp kaffe. hos honom i Helsingborg.  Fick Johan Glans film utav honom. Ska kolla den imorgon kanske.
Efter snabbvisiten där så körde vi tillbaka till Munka. Tog förväl vid affären. Onödigt och köra mig den lilla biten. Sen är det ju bra och promenera.

Hemma igen så snicksnackade jag med Tess & Sabina. Följde med in till deras faster  (tror jag det är), som ska flytta in här vid oss, och kollade hennes lya.

Sen gick jag in till Ingela och snackade med henne & Rille. Roger & Lina och barnen var också med på en hörna. Trevligt!

Nu sitter jag här i soffan och såsar mig. Ska snart krypa till kojs.

I morgon kommer Maria & Theo =)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Bettan

Lät som en bra dag!

Och idag har Maria och Theo kommit, kul för dig!

Kram

2009-08-06 @ 20:52:18
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det var det verkligen. Blir glad bara jag kommer utanför 70-skyltarna i Munka =)



Ja nu har dom kommit =) Du får läsa min blogg som jag ska skriva om vår första träff för denna gången. Alltås gällande Maria & Theo.



KRAM

2009-08-08 @ 19:05:17
Postat av: Micke

Full fart låter bra.

Kram Micke.

2009-08-08 @ 21:35:17
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0