Onsdagen

Gick upp i ottan för att bege mig till Spenshult i Helsingborg. Det var ett rent helvete rent ut sagt att hitta till mottagningen. Jag snurrade rundor inne på Knutpunkten. Till slut fick jag ringa dom och fråga. Där var inte skyltat överhuvudtaget.

Väl hos läkaren så fick jag reda på min röngtensvar. Det var inflammation i både knä och rygg. Ska början en ny behandling när jag kommer hem från Slovenien. Humira! Har inte en susning om vad det är förutom att det är sprutor.

När jag var klar så åkte jag hem till Jasmin och blev klippt. Dock bara nacken och sidorna. Det andra får växa lite till.
Efter det så åkte jag hem till Anna, Nova & Ella. Har inte träffat dom sen jag skulle på Linns 30-års fest i janunari. Då blev det en snabbvisit för kära lilla Sanca tog fel på tiden. Hann precis doppa rumpan på stolen..haha...
Idag blev det dock betydligt längre. Vi hann med kaffe och lunch.
Nova är ju superhärlig. Hon skulle fråga en massa saker som hon vill veta. Matade Ella, byta blöja men då blev hon förtvivlad, men det gick. Sen så nattade jag henne. Otroligt söta barn måste jag säga.
Det var helt underbara timmar.
Kan säga att Anna blev lite chockad när jag kom.

Nu sitter jag här hemma hos mina föräldrar och huset är fullt med syskonbarn. Alla barnen står och dansar bvakom mig och lite sång blir det med. Så goa dom är. Dansuppvisningar har dom=)
Zack springer runt benen på dom i tron om att dom busar med honom.

Nu är det fikadags.

En sak till bara som jag funderat på ett tag. Varför säger man sig att vara en person och sen för man höra på omvägar, men dock en säker källa att så är inte läget och att personen snackar bakom ryggen på en. Det blev en besvikelse måste jag säga, men sen samtidigt så låter jag det rinna av som vatten på en gås. Har andra saker att bekymmra mig om än skitsnacka. Dock ville jag skriva om min syn på det hela, typ!

Tjena moss ! xo xo xo

Kommentarer
Postat av: Micke

Allting är bra, man är inne i vardagslunken igen.

Va den du, låt dom bara prata o stå i.

Det är dom själva som kommer att må dåligt senare.

http://www.youtube.com/watch?v=UVD6_Fu3MK8

Kanske denna hjälper.

Kram på dej min vän.

2009-08-12 @ 18:34:40
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Bettan

Låter som om det mesta har varit bra idag!

Trist med inflammationen och skitsnacket bara.

Att folk ens orkar snick snacka!

Tack för din rara kommentar, den värmde och jag vart glad:)

Kram

2009-08-12 @ 19:21:46
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Suck......

2009-08-12 @ 21:49:09
Postat av: Daniel

Skitsnack vi bojkottar!

2009-08-13 @ 11:25:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anneli

Micke: Tack du är för kär =)Ska lägga den i ett inlägg. Du kommer snart in i rutinerna.Kram kära du



Bettan:Det är ju skönt att äntligen få reda på vad som är fel.

Äsch, det var ju inget. Kram på dig söta du



Daniel: Jag vi bojkottar skitsnacket. Fint du sjöng på filmen med den lilla flickan,kram



Anonym: ingen kommentar



2009-08-13 @ 18:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0