Picknick

I torsdags var vi som sagt på picknick i en liten skogsglänta. Det var mycket trevligt med mat, uppvisning i dans,  sång och när det hade blivit mörkt så tände dom en fin brasa.

Riktigt trevlig kväll =)


Matilda, Nergin & Nina


Anna, Nina & jag


Nergin fotar mig..


..som tycker jag ska hoppa upp och skoja till det. Så här blev det!


Vägen till picknicken. Jag & Anna promenerade dit


Utsikten måste ju vara med. Underbar!


" Vårt picknick ställe "



Utsikten igen, men bakom oss denna gången


Trädet hade en sån häftig stam med massa olika färger


Här var det fullt med fisk


Nästan framme


Gänget samlat


Folket vid ena bordet..


..som var väldigt glada


Det andra bordet som också var glada så klart


Så har vi en del utav det sista bordet


Peter visar upp vad man kunde få i matväg. Så klart är han också glad


Vår servitör, Dennis, från hotellet ville INTE vara med på kort


Damerna som dansade och sjöng för oss, kvällen till ära


Här är det showdans och sång


Grimas nr 1 av Anna den yngre


Grimas nr 2 av Mia


Grimas nr 3 av Nergin


Sista grimasen ut, av mig själv


Söta Anna & jag


Här har vi Bibbi, som alltid har jättefina kläder


Mojjan spanar in något i mörkret =)


Nina


Nu är dom minsann på G...


..medans tredje bordet tar det lite lugnare


 En del av Glada ligan: Matilda, Anders & Mia...


...Emma tillhör samma liga...


...Likaså Helena & Håkan...


Här är Glada Ligans chef, gladast av alla, Anna


Så klart ska vi ha ett kort tillsammans.Jag & Chefen =)


En del intog den klara sorten till vänster medans andra föredrog högerdrickan



Så mina vänner, nu var det kvällen slut i fotoform.
Kvällen fortskred dock, men vad som hände håller vi för oss själva =)

Kram

En sak till: Matilda, Mia, Emma & Peter spelade tecken och Mia & Matilda utklassade  resterande med 193-80!!!
Kan även ger Er den infon att Emma & Peter så INTE så glad ut när dom gick förbi, men det gjorde töserna!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0