Senaste nyheterna

Igår så satte jag och pappa upp poolen här hemma hos dom. Det blev inget premiärdopp då!
Annars så hände det inte så mycket mer. Ska jag vara ärlig så minns jag faktiskt inte.

Idag så åkte jag till Kristianstad på info möte nu inför resan. Fick träffa en del som skulle med och fick höra från en deltagare, Marianne, som var där mellan maj-juni.
Ser verkligen fram emot att resa. Ska bli superkul.
Man har behandlingar mellan 8:30 tilll ca 13:30-14.00. Sen kan man ju själv välja extra behandlingar mot en slant.
Marianne som då var där förra omgången berättade om en massa utflykter som lät väldigt intressanta. Jag ska följa med på så många som ekonomin tillåter.

När jag skulle åka hem så fick jag skjuts utav en som bor i Helsingborg. Skönt att åka bil ist för tåg och buss, även om det är rätt avkopplande.

Väl hemma här hos mina föräldrar igen så badade jag och mamma i poolen. Det var skitkallt rent ut sagt i början, men sen vänjer man sig ju.
Fast även om jag duschat efteråt så frös jag länge.

Kollade Lipstick Jungle och sen Prison Break. Trodde det var sista avsnittet, men tydligen så fortsätter det nästa vecka.
Men trodde ju inte att det skulle vara ett happy ending, det var det egentligen inte, men ändå. Jag bölade i alla fall.

Har dock haft ett par dagar då jag har väldigt lätt till tårar utav olika anledningar, vilket jag inte går in på här. Tur att jag har en del vänner som stöttar!
Man kan ju inte alltid vara på topp så att säga.

Nu ligger Zack här och väntar på att vi ska sova, så jag får väl lägga mig hos honom.
Ska upp i ottan i morgon för att ringa distriktläkaren. Har nog fått ett fästningbett. Om inte så måste det i alla fall kollas upp!

Puss & god natt

Kommentarer
Postat av: Bettan

Skönt för di att få åka iväg!

Men jag blir lite fundersam och orolig var det är som göra att tårarna kommer!

Kramar

2009-08-12 @ 11:37:53
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0