27 dec

Då ska jag & Zack snart gå till bussen och åka till Spången.
Maria & Theo kommer idag. Päronen har varit och hämtat dom på Svågetorp. Ska bli superkul att träffa dom igen. Det var 4 månader sen.

Ingela har varit här och druckit en kopp av mitt kanelkaffe som hon tycker så mycket om.
Hon får lite hot-sms av mig ibland när hon är borta för länge från gården här. Hon ska minsann vara hemma när hon säger att hon ska det och inte hålla på att ränna hos killen..haha

Zack han ligger redan i hallen och väntar på att vi ska gå.
Ska bli kul och se hur det går med en mini resväska, en handväska...amen shit som det låter: handväska...haha..och en hund.

Får väl se till att börja klä på oss så vi inte missar bussen.

Hörs senare idag, kram

Kommentarer
Postat av: Moster

Gud vad tiden går fort ,,(4 mån )

Jag tittade mig i spegelen och sa fy vad gammal du blivit,,*L* nu förstår jag , går 4 mån så fort så då går ju även åldrandet oxå fort ,, 2 rynkor till

snart får jag göra som dom andra gamlingarna gör

2009-12-27 @ 21:06:01
Postat av: Anneli

Lägg ägg!!!Så gammal är du icke!

2009-12-28 @ 17:00:10
Postat av: Moster

Va då lägg ägg, har jag nu blivit en jäkla höna oxå kvack kvack ,,klart att jag är gammal men någon höna vill jag inte vara

2009-12-28 @ 20:27:52
Postat av: Anneli

Lägg ägg att du INTE e gammal!!!!

2009-12-28 @ 23:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0