4 dagar kvar

Jag har svårt att fatta att det är 4 dagar kvar till julafton.
Det känns liksom inte att julen ligger runt hönet och väntar.

Här är tokmycket snö och det bara fortsätter att snöa. Det är ju så man vill att det ska vara på julen, men ändå känns det nada.

Allt som har med julen att göra är mysigt, men själva julafton hade jag kunnat vara förutan. Klart hade man haft egna barn hade det säkert varit kul och se deras spänningar inför julen.

Har ju så klart mina syskonbarn, men det är ändå inte samma.

Vi får väl se hur det känns på torsdag.

Ska snart köra och handla med mina föräldrar. Mamma ska ha en massa saker nu som vi ska ha med oss till min bror. Vi ska ha knyte.
Jag ska med handla lite granne.

Jag fattar icke hur jag ska klara mig ända tills man får pengar i januari.
Har två läkarbesök att betala förutom räkningar och mat.
Det kommer bli tuff som tusan.

Som vanligt kan man ej göra ett dyft.

På lillejul så ska jag följa med Nettan till Ullared. Dock bara som smakråd och sällskap.
Skrev till henne att jag ej kunde följa med pga att jag ej har pengar, men så ville hon att jag skulle följa med som smakis och sällskap.

Zack han sitter och kollar ut när snön vräker ner. Han älskar snön och busar i den så fort han är ute.

Nä om man skulle fixa till sig till vår lilla utflykt.

När vi kommer hem igen så ska jag och mamma baka vörtbröd.
Det är kul att baka men det är inget jag gör hemma precis!

Ha det bra i snöovädret.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0