=)

Herre du milde skapare! Jag kan bara le eller rent ut sagt skratta. Kollade precis statistiken och den var uppe i 271. Hahaha..Nice!
Häftigt!

Papparkaksbakandet var trevligt. Det var inte vanliga hjärtan vi gjorde utan det var krokodil - giraff - isbjörnar - och några till - pepparkakor som vi gjorde.
Vanessa skulle bara göra isbjörnar. Wille gjorde alla sorter och jag gjorde halshuggna isbjörnar och giraffer med förvridna huvud.
Fick ju göra nåt för vi skulle se vem som var vem. Vanessa såg dock att jag halshögg min isbjörn och började göra samma sak.

Jag åkte dock hem innan den andra plåten var klar men hann äta två stycken förvridna giraffer.

Har faktiskt inte gjort många knop alls sen jag kom hem. Åt och la mig med en jäkla huvudvärk. Tog faktiskt 2 panodil innan, men vaknade med samma mög.
Nu har jag druckit en kopp kaffe, en kopp te, lite festis, massa vatten och intagit en treo, men mitt huvud vill verkligen bevisa för mig att jag har något i det.
Det är ju trevligt men det gör förbannat ont.
Så jag ska faktiskt knypa till kojs nu och se om jag kan sova bort skiten tills imorgon. Kanske ska inta en migräntablett om nån timme om det ej försvunnit.

Det har snöat som in otta helvete. I Ängelholm var det bara blask men här har det legat kvar. Tog faktiskt en bild innan, men jag tyar icke lägga in den. Solly =)

Hoppas er dag har varit kanon!
Min har varit helt ok för utan just nu!

Om jag stavat fel så får det vara så för jag orkar inte titta mer på skämen.
Natti och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0