Fredag

Uppträdet igår var bra. Saken var den att när barnen som gick i fackeltåg från skolan och upp till IP , så skulle alla ta av sig skorna innan som kom in i hallen. När uppträdet var slut så var det samma procedur. Dom yngsta först och till sist niorna och vi vuxna.
Bara innan alla barnen var ute tog 30- 35 minuter. Att få in och ut alla tog längre tid än själva uppträdet.

Efteråt så blev det pizzamys. Jag fuskade faktiskt och åt med. Jag orkade ej laga mat själv och sen gå bort till dom. Det var verkligen snorkallt igår.

Efter maten så var det bus på hög nivå. Alla jagade varandra utom jag som försökte få ihop barnen så jag kunde ta kort. Det tog ett tag. När jag väl fick dom att sätta sig i soffan så var det nån som gjorde en grimas hela tiden. Jag gav upp efter ett tag =)

Sen skulle vi kolla på film, men den var inget bra så barnen + Emelie kollade en annan film medans jag & Annika kollade Biggerst Looser och Bonde söker fru!

Det var riktigt mysigt hela kvällen!

Har sovit riktigt gott. Fick panik när jag vaknade och kollade på klockan. Den var 10. Kollade min mobil, men Vickes klockan gick alldeles för fort.

Gick upp till kidsen och vi låg i päronens säng i 45 min och bara berättade drömmar och historier. Jättemysigt!

Frullen blev också lång. Mysigt att bara sitta och prata.

Nu spelar killarna musik på högsta volym på vars ett rum. Hör att Victor sjunger med. Sötnöt!
Malousan står här hos mig och roar sig med en miniräknare.

Vi ska spela skipbo nu!

Vi ska ha bästa bästa mysdagen!

Kram från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0