Hej hopp

Sitter och äter frulle och tänkte skriva en rad eller två.

Ska snart ta bussen in till mini stan för att därefter ta tåget till stora stan =)
Idag ska jag äntligen på möte på Försäkringskassan ang mitt hälsotillstånd och när jag ska börja arbetsträna.
Hoppar verkligen att det går bra, men det tror jag att det gör.

Efter Helsingborg åker jag tillbaka till Ängelholm för att gå hem till bästa vännen Cattie och hennes två barn.
Vi ska baka pepparkakor. Hundra år sen jag gjorde det. Med andra ord är jag 135 år gammal nu.
Fick precis ett meddeleande utav Cattie att det första Vanessa & Wille pratat om när dom vakna var att jag skulle komma idag och att dom tycker om mig så mycket. Vaddå tycker om? Dom ska ju ÄLSKA mig ;-)

Jag har sovit si sådär i natt. Den jefla värmefläkten eller vad det nu är har väckt mig 3 gånger och jag har blivit skiträdd. den verkligen slår igång. Det låter som om nån slänger en bomb utanför fönstret och när det väl är över så surrar den i minst 20 min. Även om jag sover med öronproppar så hör jag det.
Jag får väl ta ett snack med honom.
Saken är den att jag har bott här i 3 år och dom har försökt fixa men i slutändan så låter den som den gjorde från början.

Jag får väl lägga mig i tid ikväll och stoppa in 3 par öronproppar!

När jag vaknade innan så hade jag hoppats på snö när jag rullade upp, men så var inte fallet. Jädrans kallt men ingen snö. Jag vill ha snö!!!!

NU avslutar jag här för att fixa mitt hem innan jag åker.

Ha en bra tisdag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0