Kvällen

Som jag skrev innan idag att Cattie & Vanessa skulle komma. Det blev inte av. Så jag ringde och frågade ommin brors barn ville komma ändå och det ville dom. Skulle bara kolla klart på en film.
Tyckte det tog väldigt lång tid så jag ringde dit. Inget svar. 2 sekunder efter så knackar det på dörren. Zack blev jätteglad när dom kom.

Vi spelade skipbo. Malou hade inte spelat innan så jag fick hjälpa henne, vilket inte uppskattades alltid.
Jag vann, sen Victor, Oscar och sen Malou.

Vi fikade på Egyptiskt hibiskus te sen hade dom med sig småkakor.
Medans teet stod och drog sig så drack vi saft.
Teet var inte så uppskattat, haha. Jag hade inte trott att det skulle vara det heller, men det kostar ju inget att prova.

Efter fikan så spelade vi memory. Fick såna på Max så vi blandade 3 olika. Det blev en del även dubbla.
Här vann Victor sen vet jag ej om Oscar kom tvåa, men det tror jag.

Det är jättekul när jag får träffa dom och när dom kommer hit, men allvarligt talat tre stycker blir för mycket för mig.
Jag var helt slut långt innan dom gick..haha..Är man van vid lugn, ro och tyst så blir det kaos i skallen =)

När barnen hade blivit hämtade så var jag och Zack ute och tog en promenix.

Sen har vi busat, myst och bara tagit det lugnt. Kollade MJ 30 år som artist eller vad det hette.
Det var riktigt bra, men hur i hela friden såg han ut?

Jag har installerat nya saker på min dator. Eller den har uppdaterats så nu har jag något nytt på google. Lite tufft faktiskt.

Får väl ta en sista sväng med Zack sen ska vi lägga oss. Han sover redan i och för sig så jag kanske ska låta honom sova och gå upp i natt i stället.
Nä, bättre och gå ut nu.

Jag tackar för mig idag.
I morgon får jag fikabesök av en kär vän.

Sov gott, kram


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



minnet är bra men kort :)

2009-12-25 @ 23:33:30
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



PRECIS, det är så det är. Avundsjuka människor som själva inte mår bra med sig.. tyvärr :/!!!! Googla på "IP-Lookup" så kommer de upp:) så kan du kolla varifrån de kommer, iallafall stad:) KRAM!

2009-12-26 @ 16:17:04
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0