Lördagen

Herregud, när jag vaknade vid åtta så kändes det som ett godståg kört över mig. Jag hade ont precis överallt i hela kroppen. Fick ta en extra värktablett som gjorde mig totalt såsig i huvudet.
Efter allt promenerande, alla applåder och allt gående i trappor så är min kropp totalt utmattad.
Hade faktiskt stegmätare på mig och jag gick 24195 steg, totalt 15,96 km. Det är inte så lite och definitivt inte för mig.

När jag vaknade igen vid 11 så tog jag mig upp men jag fick lägga mig igen. Vaknade 13.30 och gick upp 14.
Duschade och tog mig till affären. Träffade bror där och Oscar.
Pratade med Oscar. Dom hade varit och fiskat och han hade fått en stor regnbåge. Kul!
Berättade om Idol igår och Liseberg.

När jag kom hem igen så satt jag här lite men sen fick jag lägga mig igen och sov i 2 h.

Min kropp har varit totalt utmattad efter går dagen. Hade det varit förr hade jag aldrig varit så här slut, men med fibromyalgi är kroppen inte som den var förr.

Ville så gärna ser "Flickan som lekte med elden". Ringde och kollade om dom hade den på Allköp, men den var tyvärr slut.
Ringde min bror för att höra. Pratade med Victor och visst hade dom den. Frågade om jag kunde låna den. Vilket gick bra. 
Frågade om jag kunde komma med en gång. Victor blev jätteglad för att jag skulle komma.
Dom satt och åt när jag kom, men gick och lämnade kexchoklad till barnen (som Ann-Sofie vann igår men vi delade).
Dom blev glada. Sen visade jag Oscar kådan som jag berättade om för honom i affären.
Pratade lite och sen gick jag hem igen.

Har kollat Robinson och ska nu kolla på filmen. Får se hur mycket jag orkar se.

Ha en underbar lördag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0